י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"מומחה לעסקאות מפוקפקות"

אביגדור ליברמן מאשים: "יש עסקה סגורה בין רה"מ נתניהו לפרץ"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טוען הבוקר לדיל בין ראש הממשלה נתניהו לעמיר פרץ • "עסקה סגורה בין נתניהו לפרץ על הצטרפות העבודה לקואליציית נתניהו בתמורה לתמיכתו בפרץ בהתמודדות לנשיאות" • במפלגת העבודה מכחישים: "לא נשב עם נתניהו ולא ננהל מו״מ איתו"

אביגדור ליברמן מאשים: "יש עסקה סגורה בין רה"מ נתניהו לפרץ"
ליברמן, פרץ ונתניהו צילום: צלמי פלאש 90

בעוד יו״ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שומר על מעמדו כלשון המאזניים של מערכת הבחירות לכנסת ה-22 - כאשר גם גוש הימין וגם גוש השמאל לא יצליחו להרכיב קואליציה בלעדיו - ליברמן מעלה הבוקר (חמישי) חשש כי נתניהו רקם דיל פוליטי עם מפלגת העבודה, שתתן לנתניהו את המפתחות להקמת הממשלה החמישית בראשותו.

בראיון שקיים לפני שעה קלה אמר ליברמן: ״הקשבתי בקשב רב לדבריהם של עמיר פרץ ודוד ביטן בימים האחרונים. ברור לי מעל ומעבר לכל ספק שיש עסקה סגורה בין נתניהו לעמיר פרץ על הצטרפות מפלגת העבודה לקואליציית הלכה של נתניהו מיד לאחר הבחירות. התמורה היא תמיכתו של נתניהו בעמיר פרץ בהתמודדות לנשיאות״.

מוקדם יותר כתב ליברמן כי, ״שני הצדדים יכולים להכחיש את דבר העסקה מהיום עד ה-17 בספטמבר, אבל כל בר דעת שרואה את ההתנהלות של הצדדים ומקשיב למוזיקה של הדברים - מבין שבמקרה הנ"ל מדובר בריקוד טנגו לוהט של השניים״.

לדבריו, ״ההכרעה בבחירות הקרובות היא לא בין נתניהו לגנץ, אלא בין "ישראל ביתנו" לבין ישראל של סמוטריץ, בן גביר, דרעי וליצמן״.

במפלגת 'העבודה-גשר' מיהרו להגיב לטענות של ליברמן ומסרו: ״ליברמן הוא המומחה מספר אחת לעסקאות אפלות. לא נשב עם נתניהו ולא ננהל מו״מ עם נתניהו. נקודה״.

לדבריהם, ״ברור לחלוטין שגם ליברמן וגם נתניהו רואים את מגמת הזרימה של אנשי ימין לעבודה-גשר. היה ראוי למלבין של נתניהו לאורך כל השנים שיצטנע קצת, אבל הוא המומחה לקומבינות ולעסקאות מפוקפקות ולכן הוא ממציא מעשיות שלא היו ולא נבראו״.

לפני שעה קלה תקף ברק את פרץ ואמר: ״את הבחירות הקרובות לא ״צריך״ לנצח- חייבים לנצח. כניסה של פרץ לממשלה או חלילה אי מעבר של מפלגת גשר-פרץ את אחוז החסימה, משמעותו הרס הדמוקרטיה על ידי החשוד מבלפור. אנחנו, 'המחנה הדמוקרטי', קוראים לפרץ להתעשת ולא לחפש מתווכים בכניסה לממשלת החשוד וסייעניו - סמוטריץ׳ ובן גביר״.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו נשיאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד