כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הותר לפרסום

37 שנים לאחר הרצח: בת ה-12 הוצאה מקברה

באופן יוצא דופן: גופת נערה בת 12 שנרצחה לפני 37 שנים, הוצאה מקברה, לצורך ביצוע פעולות חקירה, זאת לאחר שהרצח היה עד היום בגדר תעלומה

37 שנים לאחר הרצח: בת ה-12 הוצאה מקברה
מעדר צילום: unsplash

הותר לפרסום: 37 שנים לאחר שגופת נאוה אלימלך בת ה-12 אותרה מבותרת, בחוף הים בהרצליה ובסמוך לחוף תל-ברוך, בית המשפט אישר למשטרת ישראל להוציא את גופתה מקברה, לצורך ביצוע פעולות חקירה.

לאחר בחינה מחודשת של תיק החקירה והממצאים שנאספו במהלך השנים בתיק, הוחלט ביחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 להוציא את גופתה של נאווה ז"ל מקברה לצורך ביצוע מספר פעולות חקירה.

הוצאת הגופה התבצעה לפני זמן קצר (ראשון) בתיאום עם משפחת המנוחה והיא הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר. החקירה מתנהלת בליווי פרקליטות מחוז תל אביב.

בצהרי שבת 20 במרץ 1982, נאוה בת ה-12 יצאה מבית הוריה שבבת ים לבית חברתה, תוך שהיא השאירה פתק להוריה עליו נכתב: "לאמא ואבא ולכל המשפחה. אני הולכת לטייל. אל תדאגו, אני אחזור הביתה. אני אוהבת אתכם מאד".

משהו בוששה לחזור, התנהלו החיפושים אחריה. ביום העשירי לחיפושים, מתעמלים איתרו בחוף הים בהרצליה את ראשה ארוז בשקית ניילון. חלקי גוף נוספים, גם הם היו קשורים בשקיות, התגלו סמוך לחוף תל-ברוך שבצפון תל אביב.

בעקבות הרצח המזעזע, הוקם צוות חקירה מיוחד שכלל כ-40 שוטרים, עשרות חשודים נחקרו, אך החקירה לא הגיעה למיצוי - ומאז הרצח מוגדר כתעלומה. מאז, נעצרו ארבעה חשודים, כאשר החשדות הכיו על רקע פלילי וגם על רקע לאומני, אך החקירה לא העלתה דבר.

כאמור, באישור בית המשפט, גופתה של בת ה-12 הוצאה היום מקברה, וזו נלקחה למכון לרפואה משפטית על מנת לבצע מספר פעולות, שאולי יביאו לזיהוי הרוצח.

נאוה אלימלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד