י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הזוי או הגיוני בהחלט

מענדל ראטה: "נצליח הפעם לעבור לבד ונכניס לפחות ארבע"

המשפיע המוזיקלי ממשיך גם בבחירות הללו לתמוך ולפעול למען הצלחתה של 'עוצמה יהודית' בריצתה לבדה לכנסת ה-22, תוך סיכון שלטון הימין • ראטה מאשים את פרץ וסמוטריץ' בכך שהאחדות לא יצאה אל הפועל ומרגיע "עלינו הרבה ביומיים האחרונים, והתקרבנו מאוד לאחוז החסימה. הציבור כנראה הבין את העוולה שנעשתה כאן"

מענדל ראטה: "נצליח הפעם לעבור לבד ונכניס לפחות ארבע"
מענדל ראטה צילום: מתוך פייסבוק

אם למישהו היה ספק בעניין, המשפיע המוזיקלי מענדל ראטה, נכדו של הרבי בעל 'חוקי חיים' זצ"ל משומרי אמונים, ממשיך גם בבחירות הללו לתמוך במפלגת 'עוצמה יהודית', למרות שעל פי רוב הסקרים היא לא תהיה בכנסת הבאה. ראטה קובע בפוסט ארוך ומנומק שהעלה בדף הפייסבוק הפופולרי שלו כי "עוצמה יהודית מתקרבת לאחוז החסימה בגדול. (3.5 מנדטים). בעזרת ד' תהיה הפתעת הבחירות", לאורך הפוסט הוא נוקט ב"הם" (הימין המאוחד) "ואנחנו" (עוצמה יהודית).

ולפוסט המלא: "כמה מילים לאנשים הטוענים כי אסור לפעילי עוצמה להצביע הפעם לעוצמה יהודית, בשביל לא להפיל את גוש הימין. אסביר לכם את הסיטואציה בשתי מילים. תארו לכם שהיה יוצא חוק כזה, שבשביל שגוש הימין לא יפול, חייבים כל מצביעי עוצמה יהודית לעשות סיבוב ב'כיכר השבת' בירושלים, בלי גרביים, עם כובע קש ירוק ונוצה אדומה על הראש, ולצעוק 'יחי המלך'. האם לדעתכם היינו צריכים לעשות זאת? כמובן שלא. ומה יהיה עם גוש הימין? שיפול מאה פעם, אבל בשביל הקמת ממשלת ימין אני לא אמור לשלם מחיר של ניצול ציני, השפלה, ובזיון".

"תנסו להיכנס לרגע לראש של פעילי עוצמה יהודית. הם נלחמו כאריות לפני כמה חודשים בשביל הימין המאוחד, קרעו את עצמם ביום ובלילה, חרשו את הארץ בלי לנוח לרגע, והצליחו בסוף להכניס לכנסת את הרב פרץ ואת בצלאל סמוטריץ, שקבלו אף תפקידי שרים. עזבו את זה שהם לא הכניסו בכלל בנתיים את איתמר בן גביר לכנסת עם חוק נורבגי כמו שהבטיחו, ולמרות שאיתמר ביקש שידונו על זה יחד בבית המשפט אם זה אפשרי בממשלת ביניים, הם לא הסכימו. בבחירות הנוכחיות הם החליטו להשפיל את מצביעי עוצמה יהודית ולזרוק להם מקום שמיני. והרי איתמר לא הביא פחות קולות מסמוטריץ, אז למה שסמוטריץ יהיה מקום שני ואיתמר שמיני? אך אנשי איחוד הימין עשו חשבון פשוט. אם איתמר בן גביר לא יסכים, הרי שהם ממילא יהיו חייבים להצביע לנו אחרי זה, אחרת נוכל להגיד עליהם שהם הולכים להפיל את גוש הימין, יאללה בוא נעשה את זה".

"וזה בדיוק מה שהם עשו. אתם באמת חושבים שמצביעי עוצמה יהודית ילכו עכשיו להצביע לבנט ולסמוטריץ שעשו לנו את הקטע הזה? יש גבול למה שצריך לעשות בשביל גוש הימין. אם נתפזר עכשיו למפלגות ימין שונות, הרי יעשו לנו את זה תמיד בכל מערכות הבחירות הבאות?? ינצלו אותנו, יזרקו אותנו אחרי זה כמו כלבים, ואז יצעקו: היי, אתם לא נורמליים, אתם הולכים להפיל את גוש הימין! אז אני מזכיר לכם. מי שיהיה אשם זה לא אנחנו אלא הם. כי אנחנו לא באמת נצביע הפעם למישהו אחר".

"אתם יודעים אבל מה תהיה התשובה האמיתית? שנצליח הפעם לעבור לבד ונכניס לפחות ארבע נציגים משלנו. זה מה שבאמת יציל את גוש הימין, וגם תהיה תשובה ניצחת לאלו שעשו עוול וכפיות טובה. ולמען האמת, אנחנו ממש לא רחוקים מזה. בסקר שהתפרסם (קנטר tns), עלינו הרבה ביומיים האחרונים, והתקרבנו מאוד לאחוז החסימה. הציבור כנראה הבין את העוולה שנעשתה כאן, וחש כי הצדק הנכון ייעשה כאשר נכניס הפעם בכל הכח את עוצמה יהודית כמפלגה עצמאית לכנסת. יש תקווה, בעזרת ד'".

"בבחירות הבאות אני מצביע אך ורק 'עוצמה יהודית', בשביל האמת ובשביל הצדק והיושר", הצהיר ראטה לסיום.

נזכיר כי בבחירות הקודמות הקים המשפיע, מטה חרדי של 'עוצמה יהודית' ואף לקח חלק פעיל בקמפיין הבחירות של המפלגה ותרם מהגיגיו ורעיונותיו.

===

טור נגדי: אל תצביעו לעוצמה יהודית - הקול שלכם ילך לפח

מענדל ראטה עוצמה יהודית איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ' בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד