י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לאמץ סגנון שונה"

יו"ר כחול לבן מבקר במרומז את חברו לסיעה

לאחר סערת סרטון ההסתה הקשה, בני גנץ - יו"ר כחול לבן מגיב בחשבון הטוויטר שלו ומבקר במרומז את חברו יאיר לפיד: "בימים אלה, בהם אנו זוכרים שחורבן בית המקדש נבע משנאת חינם, אנו צריכים לאמץ סגנון שונה מזה של נתניהו ולהרבות באהבת חינם"

יו"ר כחול לבן מבקר במרומז את חברו לסיעה
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: תומר נויברג ומרים אלסטר, פלאש 90

לאחר סרטון ההסתה שגרר ביקורת קשה ברשתות החברתיות ותגובות רבות של פוליטיקאים כמו ראשי יהדות התורה, אשר האשימו את בני גנץ בכך שהוא מגבה את דבריו של חבר הכנסת יאיר לפיד בשתיקתו - יו"ר כחול לבן בני גנץ מגיב במרומז לסערה סביב ההסתה הפרועה של לפיד.

בציוץ ברשת הטוויטר כתב חבר הכנסת בני גנץ; "בימים אלה, בהם אנו זוכרים שחורבן בית המקדש נבע משנאת חינם, אנו צריכים לאמץ סגנון שונה מזה של נתניהו ולהרבות באהבת חינם".

בדבריו לא התייחס יו"ר כחול לבן במפורש לסערה של השעות האחרונות סביב הסרטון המסית, אך הוסיף וכתב כי "עוצמתה של החברה בישראל טמונה באחדותה על כל חלקיה - חילונים כדתיים, יהודים ושאינם יהודים, שמאל וימין. זו הדרך הראויה למנהיגות ישראלית בעת הזו. מנהיגות ששמה את ישראל לפני הכל".

כזכור, אמש פורסם סרטון הסתה חריף מבית מדרשו של יאיר לפיד, שהציג את חברי הכנסת החרדים כסחטנים הרוצים לעשוק את הקופה הציבורית, בעקבות כך, פנה היום 'בחדרי חרדים' אל חברי הכנסת של סיעת כחול לבן כדי לקבל תגובתם לדברים הקשים, אך למעט חברי הכנסת של תלם, לא התקבלה תגובה רצינית או גינוי כלשהו.

 

הסתה יאיר לפיד בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד