כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
במהלך צילומי הסדרה

השוטרים שתלו M16 בבית בשכונת עיסאוויה

הבוקר דווח בעיתון הארץ, כי שוטרים שתלו רובה M16 במהלך צילומי הסדרה 'מחוז ירושלים' בתוך בית בשכונת עיסאוויה בכדי לייצר דרמה • כאן: "התלונה נבדקת מול החברה המפיקה"

השוטרים שתלו M16 בבית בשכונת עיסאוויה
הסדרה מחוז ירושלים צילום: כאן / קודה תקשורת

‏שוטרים שתלו רובה M16 בבית בשכונת עיסאוויה שבירושלים במהלך צילומי הסדרה הפופולרית "מחוז ירושלים" ששודרה בכאן 11 במטרה לייצר דרמה, כך פורסם בעיתון "הארץ" הבוקר.

לפי הדיווח של ניר חסון, המשטרה לא הכחישה את הדבר והפרק הוסר מהאתר ומערוץ היוטיוב. ‏"כמעט 20 שנה עיתונאי. זה כנראה הסיפור הדפוק ביותר שטיפלתי בו. זה דפוק בכל כך הרבה רמות שאני לא יודע איפה להתחיל" צייץ הבוקר חסון.

‏תגובת כאן: "התלונה נבדקת מול החברה המפיקה את התוכנית, קודה תקשורת. כל בתי ההפקה העובדים עם התאגיד, בהם קודה, חתומים על חוזה המחייב עמידה בכללי האתיקה, על פי כל דין. במידה וימצא כי יש שמץ של אמת בטענות החמורות נטפל בהתאם".

מדוברות המשטרה נמסר: "אנו מתנצלים על כל פגיעה שנגרמה לאזרח כתוצאה משידור הקטע. המקרה נמצא בבדיקה ויופקו הלקחים הנדרשים בהתאם".

כזכור, הסדרה 'מחוז ירושלים' ששודרה ב'כאן 11' הביאה את סיפורם של שוטרי יחידות המחוז והתמודדותם מול הקהלים הרגישים בעיר הבירה.

באחד מהפרקים, הסדרה התייחסה בסלחנות לאלימות קשה של שוטר כלפי חרדי ובעקבות כך קמה סערה.

מחוז ירושלים עיסוואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד