י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אין דין ואין דיין

שדדו את אמא של נחמי, מנסים לאתר את הפושע

הנהג האיץ בה לרדת מהמונית ובלחץ שנוצר עליה הוציאה מעטפה עם כסף מזומן לשלם לו ומסמכים נפלו לה מהתיק. תוך כדי שהנהג עוזר לה לאסוף מסמכים, כנראה הוא דאג לאסוף גם מזומנים - אולי נעזור לאמא של נחמי להחזיר את כסף הפנסיה שנשדד ממנה

שדדו את אמא של נחמי, מנסים לאתר את הפושע
מונה במונית. אילוסטרציה צילום: unsplash

את הסיפור האישי והכואב שלהם, מבקשת נחמי שנפרסם ב'בחדרי – נשים', משום שהם מחפשים אנשים שעברו מקרים דומים. הלוואי שאיש לא חווה כזה מקרה, אם כי במידה ויש נפגעים, יחד יהיה יותר כח לתפוס את הפושע, ולהחזיר מעט נחמה ללבה של אמה.

הסיפור של אמא של נחמי, התרחש לפני מספר ימים.

האם, אישה בשנות ה- 70 לחייה, הזמינה מונית שתסיע אותה לקופת חולים. בסוף הנסיעה, הנהג עצר לה באמצע הכביש. לאישה המבוגרת לקח זמן לרדת מהמונית, ומסביב נהגים חסרי סבלנות צפרו ללא הרף. הנהג האיץ בה לרדת והיא נלחצה.

בידה אחזה מעטפה עם כסף מזומן, ממנה שלפה שטר כדי לשלם לו. תוך כדי שהוא מאיץ בה ללא הפוגה, נפלו מתיקה כמה מסמכים והנהג עזר לה להרים אותם. לבקשתה לקבל קבלה על התשלום, הוא סירב בתואנה שאין לו זמן לזה וקרא לעברה בחוסר סבלנות בולט, "גברת, תרדי תרדי, את לא רואה שצופרים לי"?

בסיום החוויה המפוקפקת הזו הגיעה סוף סוף אל קופת החולים. כשניגשה לבית המרקחת לרכוש את תרופותיה, גילתה שהעזרה האדיבה שהגיש לה נהג המונית, עלתה לה כנראה הרבה מאוד כסף. עלתה לה בשתי מעטפות הכסף שהיו בתיקה, בהן הניחה את כל כסף הפנסיה החודשית שלה, שמשכה לפני שעלתה למונית. כסף שממנו היא חיה כל החודש.

לדברי נחמי ואמה, כפי שנראה להן, הנהג שראה אותה מוציאה את מעטפת המזומנים, שם לב לכסף הרב ו"עזר לה לאסוף" את המסמכים כדי לשדוד את המזומנים.

מבירור שנחמי לא רצתה לוותר לאחר ששמעה את הסיפור מאמה, ערכה בירור והשיגה סרטון של המונית, וגילתה כי מספר המונית שמופיע על דלת המונית *13356* לא ניתן לאיתור על ידי המשטרה. אולי מונית מזויפת? אולי המשטרה לא ניסתה מספיק? לא ברור.
על המונית היה דגל של גט טקסי, ושם כלל לא משתפים פעולה, טוענים שזו לא הייתה נסיעה מהאפליקציה אז לא קשור אליהם ושלום.

זהו הסיפור העצוב.


אם נתקלתם במקרה דומה, צרו קשר עם נחמי בפייסבוק שלה. אולי נצליח לאתר את הרוע הזה, ולעשות קצת צדק בעולם.

 

מונית נהג מונית פנסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד