י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בו זמנית באותה שכונה

מתקפת שודים: קשישים חרדים הוכו בראשם

מתנדבי 'השומרים' בוויליאמסבורג התעוררו הבוקר למקרה לא שגרתי, של תקיפת ששה קשישים באותו אזור בו זמנית, זוג השודדים חיפשו בכיסיהם כסף וחפצים יקרי ערך. אחד מהן נפצע קשות בראשו ופונה לביה"ח

מתקפת שודים: קשישים חרדים הוכו בראשם
קשיש שהותקף מתושאל על ידי שוטר צילום: באדיבות המצלם

ששה גברים קשישים הותקפו במהלך הבוקר (שני), חמישה מהם בעת שצעדו לעבר בית הכנסת בלב וויליאמסבורג החרדית. אחד מהקשישים אינו יהודי.

זה קרה קצת אחרי השעה 6:00 בבוקר, כאשר מספר חשודים ביצעו שרשרת של ניסיונות לשדוד קשישים. התקריות התרחשו בששה מקומות שונים סמוכים זה לזה במקביל בוויליאמסבורג.

מתנדבי ארגון 'השומרים' סיפרו לאתר Yeshiva world news, כי כל הקורבנות הותקפו מאחור, וכולם נבדקו בכיסם על ידי החשודים, שניים מהקורבנות הוכו בראשם. שוטרים מתחנת המשטרה בוויליאמסבורג סרקו את האזור, אך לא הצליחו לאתר את החשודים שברחו מהמקום ונעלמו. בלשים ומתנדבי 'השומרים' מחפשים את החשודים בצילומי מצלמות האבטחה באזור כדי לסייע למשטרה בזיהויים ולכידתם.

מתנדבי 'הצלה' של וויליאמסבורג, פינו שניים מהקורבנות לבית החולים, אחד מהם סובל מחבלה קשה בראשו. על פי הדיווח, מהקשישים לא נגנב כלום, מאחר ולא היה להם חפצי ערך בכיס, כמו כן המשטרה לא חוקרת את המקרים כפשע שנאה, אלא כניסיון שוד של קשישים שלא צלח.

שודדי קשישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד