י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"ש"ס קוצרת את הפירות"

הקרב הבא בין 'דגל' לש"ס: כך יסתערו ב'דגל התורה' על קולות בעלי התשובה

אחרי הקרב על קולות הפריפריה, ב'דגל התורה' מכוונים לקהל 'בעלי התשובה', מה שצפוי לעורר תיגר בינם לבין ש"ס • פעילי התנועה יוזמים פתיחת מטה בעלי תשובה שהם מעריכים כי הקהל יכול להביא עוד 2 מנדטים • "יש לנו בארסנל אנשי מקצוע רהוטים" • 'בחדרי' עם כל הפרטים

הקרב הבא בין 'דגל' לש"ס: כך יסתערו ב'דגל התורה' על קולות בעלי התשובה
גפני ודרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבבחירות החולפות הסתערו ב'דגל התורה' על קולות הפריפריה, מה שהוביל לנתק קצר בין ראשי 'יהדות התורה' ליושב ראש תנועת 'ש"ס' השר אריה דרעי - כעת בדגל התורה מתכוונים להסתער גם על קולות החוזרים בתשובה, במטרה להביאם להצביע ולתמוך ב'יהדות התורה', כשהערכה ב'דגל התורה' היא כי הדבר יכול להביא כוח משמעותי גדול.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי נציג 'דגל התורה' בעיר הרצליה, אלעד צדיקוב, המשתייך לקהילת החוזרים בתשובה, פנה בימין האחרונים בפנייה נוספת לראשי 'דגל התורה' חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב לאחר שהם התעלמו מפנייתו הקודמת, כשהוא מפציר בהם על "הנחיצות בפתיחת מטה בעלי התשובה", כלשונו.

במכתב כותב צדיקוב: "השיח הציבורי נסוב סביב נושאי זהותה היהודית של ישראל, ודומני כי יש לנו בארסנל, אנשי מקצוע רהוטים, שולטים בשטח המשפטי שיכולים לדברר את הנושא הדק היטב. כמו כן, נושא "הדרת" הנשים- חייבת להיות מטופלת באופן מקצועי- ויש לנו את כח האדם המלומד והאיכותי לכך".

לדברי צדיקוב, "חבל מאוד שאת השיח הציבורי מובילים רק אנשי מחנה הימין, כשיש באמתחתינו בעלי תשובה רהוטים ומקצועיים, שעצם הדיברור שלהם כאנשי 'דגל התור' בונה באופן יחצ"ני וללא עלויות את מחנה התשובה הנבנה ומתפתח בתוך המפלגה". שהוא תוקף את סיעת האחדות שהוא מציין כי, "ש"ס כהרגלה, קוצרת את פירות היח"צ מבלי שבאמת חיה ואכפתית לנושאים הללו ביומיום.(בג"צ עפולה). שום סיבה שלא אנחנו נוביל זאת".

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד כי צדיקוב כבר החל לפעול ובנה תוכנית עבודה שתביא את קהל בעלי התשובה לתמוך ולהצביע ב'יהדות התורה', כשעל פי התוכנית תהיה משימה אישית לכל בעל תשובה לגייס 20 קולות מבני משפחתו המורחבת "למען חינוך ילדיו". צדיקוב כותב לראשי 'דגל' כי, "מדובר בבקשה כנה ששום סבא סבתא ודודים לא יתעלמו ממנה".

כעת, צדיקוב ממתין לתגובתם של ראשי התנועה כשהוא מעריך כפי שכתב לגפני ומקלב כי "זו תוכנית שיכולה להביא לנו עוד 2 מנדטים לפחות, אם נצליח להעמיד אותה כראוי". הוא מוסיף ומבקש תקציב כדי להפעיל ולייצר 40 מוקדי מפגש קהילתיים, ע"מ להפעיל את ציבור בעלי התשובה בימי חודש הרחמים והסליחות ואף לקיים אירועים מיוחדים עבורם.

דגל התורה ש"ס בעלי תשובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד