י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא מפספס הזדמנות

קובי הגיע לעפולה וסולק בבושת פנים. צפו

רון קובי ראש עיריית טבריה לא מפספס הזדמנות לעורר פרובוקציות ולצבור הון פוליטי. הערב הוא הגיע לעורר סערה באמפי של העיר עפולה בהופעה לציבור החרדי במקום • צפו בתיעוד

קובי הגיע לעפולה וסולק בבושת פנים. צפו
מוטי שטיינמץ / רון קובי צילום: פלאש 90

בצל היום הסוער, בו נידונה בבית המשפט המחוזי בנצרת העתירה של סיעת ש"ס נגד החלטת אותו בית משפט רק כמה ימים קודם לכן לאסור על הופעת זמר חסידי בהפרדה עבור התושבים החרדים תושבי העיר.

היום כאמור, נדמה כי השכל הישר הגיע גם לבית המשפט, כאשר השופט עאטף עיילבוני העביר את ההחלטה לגבי אופי האירוע לידי העירייה, שלמעשה אישרה בהחלטתו ראש העיר אבי אלקבץ את התנהלות האירוע בהפרדה על פי גדרי הצניעות המותאמים לציבור החרדי.

אך יש ראש עיר אחר שלא מפספס הזדמנות לעורר פרובוקציה ולצבור הון פוליטי על גבי הערים השכנות לו. רון קובי הגיע היום מיד עם תחילת המופע של מוטי שטיינמץ והחל בשידור חי בחשבון הפייסבוק הפופולרי שלו.

בתחילה, השידור עבר בצורה רגועה וגם בחורי הישיבות שנכחו במקום, דיברו עמו נכוחה. אך בהמשך העסק החל להתלהט באופן טבעי כפי שקובי תכנן מלכתחילה.

לאחר שספג השמצות ודחיפות ולטענתו אף אלימות, נמלט קובי מהמקום בלוויית השוטרים במקום שדחקו בו לצאת מהאירוע.

העיתונאי רובי המרשלג מ'כאן11' צייץ בחשבון הטויטר שלו וכתב, "רון קובי, ראש עיריית טבריה חב הערב את חייו למשטרה. ביקור שלו בהופעה של מוטי שטיינמץ בהופעה בעפולה, הסתיים בניסיון לינץ' ובמילוטו על ידי המשטרה".

מדוברות המשטרה נמסר, "ההופעה למגזר הדתי בעפולה אשר מתקיימת בהפרדת גברים ונשים החלה ומתקיימת כסדרה. נבחר ציבור אשר נכנס למתחם מתוך כוונה ליצר פרובוקציה הורחק על ידי שוטרי משטרת ישראל, שנערכו במקום מבעוד מועד, וזאת לאחר שהופעתו במקום הביאה לתגובות מקהל הציבור ועלה חשש להידרדרות לאלימות ולפגיעה בשלום הציבור".

 

מוטי שטיינמץ רון קובי עפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד