י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ועדת המחירים אישרה

גזירות חדשות: עלייה בתעריפי מעונות היום

עדת המחירים המשותפת למשרדי האוצר והעבודה והרווחה, אישרה לייקר בכ-60 שקלים בחודש את התעריפים במעונות היום • לוי אבקסיס: "בלוף הקיצוץ הרוחבי של נתניהו נחשף"

גזירות חדשות: עלייה בתעריפי מעונות היום
pixabay

ועדת המחירים המשותפת למשרדי האוצר והעבודה והרווחה, אישרה לייקר בכ-60 שקלים בחודש את התעריפים במעונות היום, בהתאם לנוסחה הכוללת את מדד המחירים לצרכן ומדד מחירי המזון. כך חשף ניתאי ענבי, הכתב הכלכלי של גלי צה"ל.

תעריף חודשי לילד במעון מלכ"ר יעמוד על 2,019 ש"ח במקום 1,960 ש"ח כיום, כ-600 ש"ח יותר בשנה.  גם מחירי המשפחתונים יעלו, בשיעור מתון יותר של 15 ש"ח בחודש.

יו"ר גשר, אורלי לוי אבקסיס, הגיבה על הדברים: "בלוף הקיצוץ הרוחבי של נתניהו נחשף. לפני שבוע סיפרו לנו נתניהו וכחלון שהקיצוץ הרוחבי שגזרו עלינו הוא בשביל להוזיל את תשלומי ההורים. ומה קורה השבוע? התייקרות במעונות היום ובמשפחתונים. הגיע הזמן שרה״מ ושר האוצר יפסיקו לעבוד על הציבור ולהתעמר בו. זה עלבון לאינטליגנציה של הבוחר וגרוע מכך, אדישות למצבו".

עוד אמרה אבקסיס, "מעונות היום והמשפחתונים המפוקחים דרושים כאוויר לנשימה למשפחות העובדות- ההתייקרות הזאת חונקת משפחות רבות שלא רק שישלמו יותר, גם הנטו מההכנסות שלהם יקטן משמעותית. כל קיצוץ בשירותים של המדינה לאזרחים יגדיל את ההוצאות של המשפחות שיאלצו לרכוש באופן פרטי את אותם השירותים וכל זאת בעקבות הקיצוצים של נתניהו וכחלון. אנחנו מתחייבים לדאוג להורים ולילדים, מתחייבים על קידום חוק חינוך חינם מגיל 0. כדי שהילדים שלנו יקבלו את החינוך הטוב ביותר וכדי שהמשפחות יוכלו לחיות בכבוד. כי עבורנו, בני אדם הם לפני הכל.

מעונות יום משרד האוצר אורלי לוי אבקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד