י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בתיעוד

רון קובי הגיע לשוק בנתניה וספג מאנשי המקום ביקורת איומה • צפו

ראש עיריית טבריה רון קובי הגיע היום לשוק בנתניה כדי לקבל אהדה, אך במקום זאת, הוא ספג ביקורת קשה מאנשי נתניה החילונים שהלינו על יחסו כלפי החרדים וזלזולו ביום השבת • צפו

רון קובי הגיע לשוק בנתניה וספג מאנשי המקום ביקורת איומה • צפו
רון קובי בשוק של נתניה צילום: צילום מסך

לא כך פילל רון קובי לפתוח את מסע השווקים שלו במרכז הארץ. במסגרת מסע הבחירות לכנסת שהוא מנהל, הגיע היום (שישי) קובי לשוק בנתניה בכדי לגרוף תמיכה. אך להפתעתו הרבה ספג ביקורת קשה ונוקבת מתושבי נתניה ואנשי השוק - חילונים ברובם.

התושבים מחו כנגד קובי על ממלחמתו נגד הציבור החרדי. לטענתם גם לחרדים מגיעות זכויות ומאבקו בהם אינו צודק. "איך אתה לא מתבייש ללכת נגד הדת, נגד השבת?" מחו לעברו תושבים רבים.

אזרח נוסף בעל מראה מסורתי ומבטא צרפתי, סיפר לקובי כי הוא מגיע מפריז ושם יש אנטישמיות קשה מצד המוסלמים והם בגאווה שומרים על יהדותם והוא הלין על כך שקובי נלחם נגד הדת.

קובי, שציפה למצוא תמיכה בקרב אנשי השוק, ספג להפתעתו ביקורות נוקבות, "אתה נגד הדת" אמר אחד. רובם כאמור, אנשים בעלי חזות חילונית שהלינו על יחסו לחרדים ותושבים נוספים שהסבירו לראש עיריית טבריה את חשיבותה של השבת שהוא כה מזלזל בה.

תושבים נוספים צעקו לעברו שיחזור לטבריה ושיעזוב את העיר נתניה בשקט, "יא שונא דת, שונא יהודים. תתבייש לך" זעק אחד לעברו ואחר הוסיף "אתה בא ממשפחה חרדית, איך אתה לא מתבייש לבטל את הדת והשבת?"

רון קובי טבריה נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד