כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסאגה ב'כחול לבן'

ינקלביץ טענה: "עוקבים אחרי גם בניו יורק"

לאחר שמשרד החקירות הפרטי שנשכר ע"י 'כחול לבן' גרם לסערה פנימית בתוך המפלגה, מתברר כי עומר ינקלביץ טענה שעוקבים אחריה בניו יורק ולכן נשכר המשרד

ינקלביץ טענה: "עוקבים אחרי גם בניו יורק"
ראשי כחול לבן צילום: פלאש 90

הסאגה ב'כחול לבן' סביב השכרת שירותי משרד החקירות הפרטי, מסרבת לרדת מסדר היום, ולאחר שנקלעה לאחרונה לעין הסערה, כעת מדווח ב'ישראל היום' כי הנציגה החרדית ב'כחול לבן' חברת הכנסת עומר ינקלביץ׳, טענה כי עוקבים אחריה גם בעת ביקורה בניו יורק, ובעקבות כך הוחלט לשכור את שירותי משרד החקירות.

על פי הפרסום, ינקלביץ טענה בפני בכירי כחול לבן כי היא "חוששת שחוקרים פרטיים עקבו אחריי", וזמן קצר לאחר מכן נשכרה חברת החקירות. בשיחות עם בכירי המפלגה היא הציגה ראיות בהן העלתה חשש, כי המעקב הגיע גם לניו יורק שם ביקרה בחודש שעבר, ובעקבות כך החלה הבדיקה הפנימית במפלגה על ידי משרד החקירות שגרמו לסערה בתוך 'כחול לבן'.

כזכור, אמש דווח כי מסתמן כי גם בני גנץ לא ידע מהפעלת משרד החקירות שנשכר על ידי ראש המטה שלו, בעלות של כחצי מיליון שקל, ושהמסקנות שלו פורסמו אתמול ב'ידיעות אחרונות', לפיו פעיל וחבר כנסת מכהן מ'יש עתיד' עומדים מאחורי ההדלפות המגמתיות של המפלגה.

על פי הפרסומים אתמול, היום (חמישי) צפוי יאיר לפיד, מקום 2 ברשימת כחול לבן לדרוש מיו״ר הרימה בני גנץ לחדול מהחקירות באופן מידי כשגנץ מצידו צפוי להמשיך את שירותי החקירות עד לסיום מערכת הבחירות בי״ז אלול.

מפלגת כחול לבן חקירות עומר ינקלביץ' בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד