ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
פרסום ראשון

דרמה: לאחר שנים של נתק - סולחה פוליטית דרעי ופרוש נפגשו

פרסום ראשון: דרמה נרשמה היום במערכת הפוליטית, לאחר שאריה דרעי נפגש עם סגן השר פרוש ובכך הגיע אל סופו נתק שנמשך על פני שנים • השניים נועדו במשך שעות ארוכות במעונו של דרעי בספסופה שבצפון • מי המתווך שהביא לקץ הסכסוך ומה סיכמו הצדדים? • כל הפרטים

דרמה: לאחר שנים של נתק - סולחה פוליטית דרעי ופרוש נפגשו
דרעי ופרוש בספסופה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: לאחר נתק ממושך וקרבות פוליטיים שנמתחו על פני שנים ארוכות בין יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי לבין סגן השר מאיר פרוש יו"ר 'שלומי אמונים', נועדו הבוקר (חמישי) השניים לפגישת פיוס. בחדרי חרדים' מפרסם היום כי הם סיכמו ביניהם לשתף פעולה בעתיד, ולהניח את חילוקי הדעות מאחור.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, אירח הבוקר לפגישה ממושכת של כשעתיים וחצי, את סגן השר פרוש בביתו בספסופה. בפגישה דנו השניים בשיתוף פעולה פוליטי עתידי, כאשר בשלב הראשון הם ישתתפו יחד באירוע פוליטי בשבוע הבא.

האירוע המדובר הוא אירוע מרכזי של עיריית אלעד שיערך ביום חמישי הבא, ובו השר דרעי יהיה אורח הכבוד של ראש העיר ישראל פרוש, בנו של מאיר פרוש.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי מי שפעל ותיווך בין הצדדים, הוא ראש עיריית ביתר עילית - נציג שלומי אמונים בעיר מאיר רובינשטיין - שאף השתתף בעצמו בפגישה הבוקר במעונו של השר אריה דרעי בצפון.

כזכור, בין השניים שרר נתק של ממש שנים ארוכות, כאשר במשך שנים לא החליפו השניים אפילו לא מילות נימוס.

רק בתקופה האחרונה נאבקו השניים ראש בראש בבחירות המוניציפליות בערים אלעד, ירושלים ובית שמש ובמהלכן נאמרו דברים קשים זה על זה.

אריה דרעי מאיר פרוש שלומי אמונים ספסופה מאיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד