י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הבא להורגך - השכם להורגו"

נתניהו: "הקדמנו וסיכלנו הפיגוע"; נסראללה: "התפתחות מסוכנת"

ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו, קיים היום סיור ביטחוני בצפון והערכת מצב עם הרמטכ"ל, מפקד פיקוד הצפון ובכירים נוספים בעקבות סיכול מתקפת הרחפנים האיראנית • "חשפנו שכוח קודס של איראן שלח יחידה מיוחדת, כדי להרוג ישראלים בגולן" • ב19:00 צה"ל חושף תיעוד מיוחד

נתניהו: "הקדמנו וסיכלנו הפיגוע"; נסראללה: "התפתחות מסוכנת"
רויטרס

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, קיים היום (ראשון) סיור ביטחוני בצפון והערכת מצב עם הרמטכ"ל, מפקד פיקוד צפון ובכירים נוספים. "הבא להורגך - השכם להורגו" ציטט ראש הממשלה ושר הביטחון מתוך המדרשים.

"במאמץ מורכב של מערכת הביטחון אנחנו חשפנו שכוח קודס של איראן שלח יחידה מיוחדת של פעילים שיעים לסוריה, כדי להרוג ישראלים בגולן באמצעות רחפני נפץ" אמר נתניהו. "אני מבקש להדגיש - זו יוזמה של איראן, זה פיקוד של איראן, וזה בשליחות של איראן" חזר על הדברים שנאמרו מוקדם יותר על ידי הרמטכ"ל כוכבי.

"בהחלטה נועזת ובפעילות מבצעית ומודיעינית מושלמת של צה"ל אנחנו הקדמנו אותם וסיכלנו את הפיגוע הזה, מנענו פיגועים קשים. אנחנו נחשוף הלאה כל ניסיון של איראן לתקוף אותנו וכל ניסיון שלה להסתתר מאחורי תירוצים כאלה ואחרים".

נתניהו הוסיף עוד "אני רוצה להדגיש שאנחנו לא נסבול התקפות על ישראל ממדינה כלשהי במרחב. כל מדינה שתאפשר את השימוש בשטחה להתקפות נגד ישראל תישא בתוצאות, ואני מדגיש - המדינה תישא בתוצאות".

בתוך כך, אביחי אדרעי דובר צה"ל בערבית מודיע, כי "הערב בשעה 19:00 נשדר תיעוד מיוחד שקאסם סולימאני מנסה להסתיר. תיעוד בו פעילי כוח קודס והמיליציות השיעיות ניסו לשלוח רחפן מתאבד לעבר יעדים ישראלים מהכפר ארנה. עקבנו אחריהן, שיבשנו וסיכלנו".

 

בנימין נתניהו אביב כוכבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד