י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מטוסי צה"ל תקפו יעדי טרור

בעקבות ירי הרקטות: ישראל תצמצם את אספקת החשמל לרצועה

בעקבות הירי הרקטי אמש לעבר יישובי עוטף עזה: ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו החליט על הורדת חצי מכמות העברת הדלקים לתחנת הכוח ברצועת עזה • בתוך כך: היום בבוקר יתכנס הקבינט המדיני-בטחוני • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על התחממות הגזרה הדרומית

בעקבות ירי הרקטות: ישראל תצמצם את אספקת החשמל לרצועה
נפילת רקטה בשטח פתוח צילום: דניאל חגבי, ערוץ 10

לפני שעה קלה (שני) הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, כי בעקבות הירי הרקטי מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל, החליט ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, על הורדת חצי מכמות העברת הדלקים לתחנת הכוח ברצועת עזה דרך מעבר כרם שלום, החל משעות הבוקר ועד להודעה חדשה.

הורדת הסולר בחצי מהכמות תצמצם באופן משמעותי את אספקת החשמל ברצועת עזה.

בנוסף, מטוסי קרב של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, ביניהם משרד מפקד גדוד של חמאס.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל ימשיך לפעול כנגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וכי הוא רואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה".

כזכור, אתמול בשעה 21:04 הופעלה אזעקת צבע אדום בשדרות ובעוטף עזה, זוהו שלושה שיגורים, נפילה אחת בשטח פתוח בכביש 35, ושני יירוטים מוצלחים של כיפת ברזל.

צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ל-7 בני אדם (כולם בעיר שדרות), בהם: אישה כבת 30 במצב קל, עם חבלות בגפיים, שנפלה בדרך למרחב המוגן, ו-6 נפגעי חרדה.

פסטיבל לייב שדרות הסתיים מוקדם מהזמן בשל שיגור הרקטות לעיר. אין נפילות בעיר ולא ידוע על נפגעים בגוף. המשטרה והעירייה בראשותו של אלון דוידי דואגים לפינוי מסודר של האנשים ממגרש הכדורגל. צוותי מד"א מטפלים בנפגעי חרדה במקום.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על אזעקות צבע אדום לפני מספר דקות, זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים".

בתוך כך, היום בבוקר יתכנס הקבינט המדיני-בטחוני להתייעצות על ההסלמה בדרום ובצפון.

 

רצועת עזה ירי רקטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד