ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נפש בריאה בגוף בריא

לא כל הנופש - זהב הוא! מאמר חובה לכל אישה

שחרור וחופש מנטלי מאפשרים לנפש רגיעה פנימית ומאוזנת ואז אפילו ישיבה פשוטה במרפסת יכולה להפיק בתוכך יותר תועלת מאשר נופש של אלפי שקלים כשהנפש מבפנים חסומה ולא מאוזנת

לא כל הנופש - זהב הוא! מאמר חובה לכל אישה
חופשה צילום: יח"צ

בין נופש אחד לאחר, בין עוד טיול כזה או אחר...

כעת, כשאת בשיאו של ה"חופש", זה הזמן הכי נכון, לא לשכוח את החופש ה"אמיתי".

החופש המנטלי, שנמצא עמוק בתוכך.

כי כשהגוף בחופש, מבלי לרתום אליו את הנפש, מהר מאוד יגיע התסכול, המרמור, חוסר השקט הפנימי ועייפות החומר.

אומנם עיני הבשר שלנו אינן תופסות מספיק את רבדיה העמוקים של הנפש - אך היא זו שמחייה את גופנו. עוצמת הרוח שבתוכנו כה עמוקה, שהיא מסוגלת להחיות את הגוף או חלילה להיפך.

בעיני הבשר שלנו, נתפסת "חופשה" כעוד טיול, יציאה, ים או בריכה. אבל למילה "חופש" משמעות הרבה יותר עמוקה. ברובד העמוק שלה היא דורשת את קיומה גם בתודעה.

כשהנפש "תפוסה" בדפוסי חשיבה מגבילים, כשהחשיבה המנטלית נסחפת אוטומטית בגלים שליליים, כשהאוטומציה מנהלת את מערכת הבחירות הפנימיות שלך וחוסמת את ההזדמנויות בדרכך, לא כי זה ייעודה, אלא כי ההרגל הוא שמנהל אותה, הפוטנציאל הפנימי כלוא בין כתלי התפיסות התת הכרתיות ולא מצליח לפרוץ החוצה במלוא עוצמתו.

כל אלו לא מאפשרים לך לחוות חופש פנימי אמיתי, כפי שאת ראויה לו. החירות הפנימית משפיעה על כל חוויותייך החיצוניות. אין זה סוד כי קיים חיבור עמוק ויסודי בין הגוף לנפש. השפעת הרוח על החומר. "האושר" שמתעתע בנו במושגי החומר, כלה הוא מהר ונעלם. כי אושר אמיתי הינו במושגי הרוח – עמוק מבפנים.

החופש לבחור איך לראות את "המציאות" שסביבך,  החופש לדעת להתמודד בצורה נכונה מול כל ביקורת, החופש לשלוט פנימה שליטה מנטלית, לשמור על ערכך הייחודי מבלי להמעיט או לאבדו מול אנשים אחרים. החופש לממש את הייעוד שלך, את הכישורים שהבורא העניק לך במסע הזה.

נולדת חופשיה מנטלית, כל מארג תפיסותייך מבפנים ומפת העולם שלך, נבנו בהדרגה עוד בילדותך. יש שתבחרנה להאשים את מעצבי זהותה לאורך הדרך, יש שתבחרנה להאשים את כל הסביבה שלה גם בהווה, ויש שתבחרנה להיכנע ו"לחיות" כך כל חייהן. אבל יש שתבחרנה באפשרות אחרת -באפשרות - לבחור מחדש בכל רגע ממש.

לא משנה באיזה משפחה גדלת, מי הורייך, מהי הגנטיקה או רמת ההשכלה שלך, אין שום מניע חיצוני בעולם שיוכל לבחור עבורך את גישתך לחיים, מבלי שתאפשרי לו לעשות כן. על הרוח בתוכך יש לך שליטה בלעדית.

כח הבחירה שהבורא העניק לך מיום היוולדך, יכול לחולל בך שינויים עצומים רק כשתחליטי לבחור בו מחדש.

להוביל ולא להיות מובלת אוטומטית מבפנים.

לבחור זו חירות אמיתית!

באחד מתהליכי האימון באה אלי בחורה בגילאי ה-30 ומעלה שלא מצאה עדיין את בן זוגה. כבויה מבפנים, לא מכירה בערכה, מבקרת את עצמה ללא הרף ומושפעת בקלות מכל ביקורת חיצונית.

וכמו במקרים דומים נוספים, בתהליך אימוני שכולל שיטה ייחודית שפיתחתי בתחום הביטחון העצמי, הענקתי לה כלים עוצמתיים וממוקדים שאפשרו לה להחזיר לעצמה את החירות הפנימית, לשנות גישה, לסמוך על עצמה, לקבל את הכלים להתמודדות עם ביקורת מבית ומבחוץ ולחיות מחדש.

כי ההשקעה האמיתית בעצמך, לא קשורה ל"נופש הכי נוצץ ורחוק שיש".

שחרור וחופש מנטלי, מאפשרים לנפש רגיעה פנימית ומאוזנת. ואז, אפילו ישיבה פשוטה במרפסת, יכולה להפיק בתוכך יותר תועלת מאשר נופש של אלפי שקלים כשהנפש מבפנים חסומה ולא מאוזנת.

הזיני את הרוח שבך, היא תחייה את הגוף ממש. כדי לבצע את השינוי הראשון בדרך לטעום את טעם החופש הפנימי, החלטתי להעניק לכן טעימה מעולם של כלים עוצמתיים, פרטים ממש כאן בתחתית המאמר.

לחיי החופש האמיתי שלך!

 

 

 

חופש גוף ונפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד