י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
משמח חתן וכלה

"אנשים מודים לי שחיברתי אותם למצוות שמחת חתן"

לפני שבוע הוא הוציא סינגל חתונות מקפיץ ומאז לא מפסיק לקבל דרישות שלום מחתונות בהן הוא מתנגן • שלמה אשר משתף את קוראי 'בחדרי חרדים' בתגובות שהוא מקבל ויש גם סקופ

"אנשים מודים לי שחיברתי אותם למצוות שמחת חתן"
הזמר שלמה אשר צילום: משה עזריאל

שבוע בדיוק לאחר שיצא סינגל החתונות שלו, משתף שלמה אשר את קוראי 'בחדרי חרדים' בתגובות שהוא מקבל על 'חמשה קולות'.

במשך 6 שנים הוא שר ומרקיד בני ישיבות וקהל רב בחתונות ובהיכלי הישיבות. לפני כשבוע הוא הוציא סינגל שמבחינתו לא פחות מאשר להיט החתונות הבא.

מאחורי השיר עומד מפגש בין שלמה אשר לזוכה השני בתחרות 'המלחינים' של רדיו 'קול חי', יהודה יחזקאל, שהשמיע לאשר את לחנו "חמישה קולות". אשר דמיין איך יישמע הלהיט האנרגטי במעגלי החתונות, והבין שוויתור על הלחן לא בא בחשבון.

הציבור אוהב את השיר?

"קיבלתי המון תגובות מדהימות. מה שמרגש הוא שאין יום בו אני לא מקבל בין 10 ל- 15 טלפונים מאנשים שאיני מכיר, וזה כמובן מעבר לתגובות התומכות של משפחה וחברים.

תן משהו מעניין במיוחד:

"מרגש אותי שבחורי ישיבה אמרו לי שהשיר עשה להם חשק לבוא ולרקוד בחתונה. שפתאום הם מקבלים משמעות אחרת לשמחת חתן, זה מכניס אותם לעניין ועושה להם חשק לבוא לחתונה. לדעתי אין יותר מיוחד מזה".

יש משהו שהיית עושה אחרת?

"האמת היא שישבתי על השיר הזה כל כך הרבה זמן, שכל ניסיון וכל בדיקה אפשרית ניסיתי עוד קודם, ולכן התשובה היא לא. החלפתי שלוש מקהלות עד שמצאתי את אשר ביקשה נפשי, ובאמת כל שינוי ותיקון, עבדתי עוד ועוד, עד לתוצאה שבעיניי היא הנכונה והטובה. מוזיקאים מפרגנים לי, מעבדים גדולים, שדרנים גדולים, ממש פרגנו לי ברמה אישית, כולל אנשים ביקורתיים – שאינם נוהגים לחסוך את מילותיהם. לכן אני שמח לראות שהשיר התקבל בכזו אהדה".

אז מי קהל היעד? ספרדים, ליטאים, חסידים?

"בינתיים שרתי את השיר בחתונות ליטאיות וספרדיות – שזה בעיקר קהל היעד שלי. בנוסף, קיבלתי סרטונים מתקליטנים שהשיר מופץ באירועים ויש לו ביקוש גדול, כמו גם שדרנים שמשמיעים אותו הרבה וזה עושה לי נחת רוח.

מה עם סקופ קטן לגולשי 'בחדרי'?

"התגובות שאני מקבל עשו לי חשק להיכנס לאולפן לעבר הסינגל הבא, והנה סקופ: אני שוקד על סינגל חדש שיראה אור בחודשים הקרובים בעזרת ה'".

בהצלחה רבה!

קרדיטים:

הקליפ בליווי חי של תזמורת מוסיקלית חיה ובהפקתו ובעיבודו המוסיקלית של עדי נתנאלי. על העיבוד הקולי הופקד נתי קוגלר ועיבוד השירה של יעקב רוטבלט, התופים של ברק אהרון, הגיטרה של אבי סינגולדה, הסקסופון של מרק רוזן, החצוצרה של רפי דוידוב והמקהלה של 'ידידים' העולמית עם יעקב רוטבלט, מוטי רוטלר, גיל ישראלוב. יח"צ ודיגיטל: בחזית. הוקלט באולפני סינטי מיוזיק ובאולפני פאר. מיקס ומאסטרינג: יניב בלאס.

סינגל חדש סינגל מקפיץ שיר חתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד