ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בעקבות הדיווח על הסכם עם נתניהו

משה פייגלין: "שום הסכם לא נחתם - מתארגנים בכוח לבחירות"

בעקבות הדיווח כי יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין חתם על הסכם עם נתניהו לפיו הוא יפרוש מההתמודדות בתמורה לתפקיד שר - פייגלין מוציא הכחשה ברורה • "שום הסכם לא נחתם, זהות מתארגנת במלוא הקיטור לבחירות ומחר יתקיים כנס בחירות רב משתתפים בגני התערוכה בת"א"

משה פייגלין: "שום הסכם לא נחתם - מתארגנים בכוח לבחירות"
משה פייגלין צילום: גילי יערי, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין פרסם הערב הודעה, ובה הוא מכחיש את הדיווחים על כך שהוא חתם הסכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי מפלגת 'זהות' תפרוש מההתמודדות לבחירות לכנסת ה-22, ובתמורה הוא יקבל תפקיד שר.

בהודעה כתב פייגלין, "מספר אמצעי תקשורת פרסמו הערב הודעה לפיה סיכמתי עם ראש הממשלה על הסכם לפיו זהות לא תתמודד בבחירות, בתמורה לתפקיד של שר בכיר בממשלתו. אבהיר מיד - שום הסכם לא נחתם, זהות מתארגנת במלוא הקיטור לבחירות ומחר יתקיים כנס בחירות רב משתתפים בגני התערוכה בתל אביב, מתוך מטרה להיבחר לכנסת ולקדם משמעותית את מהפכת הזהות והחירות".

עוד כתב פייגלין, כי "אין זה סוד כי מופעלים עלינו לחצים כבדים בכדי להסיר את המועמדות ומופנות אלינו כל העת הצעות מהצעות שונות, אולם את הבטחתי לבוחרים לא אפר. למען הסר ספק – גם אם אקבל הצעה שמקדמת בצורה משמעותית מאוד את מצע זהות, וגם אם אחוש כי האחריות מחייבת אותי לשקול אותה במקום לדחותה על הסף, לא אקבל שום החלטה העומדת בסתירה להבטחתי. במקרה שכזה אביא את ההחלטה בפני כלל חברי מפלגת זהות במשאל מתפקדים מסודר, ואפעל כפי שיחליטו".

פייגלין מסיים וכותב, "בציפיה נרגשת לפגוש את כולכם מחר, בכנס הבחירות של זהות בגני התערוכה", כך שנראה כי אכן מפלגת 'זהות ממשיכה כרגע במירוץ לבחירות בכל הכוח.

כזכור, על פי הדיווח ב'וואלה', בימים האחרונים נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין והשניים דנו באפשרות כי פייגלין יסיר את מועמדותו, כשעל פי הדיווח, הובטח לפייגלין תפקיד שר כללי בכיר באם יפרוש. נתניהו גם התחייב בפגישתם, לאמץ חלקים מהמצע הכלכלי של מפלגת 'זהות'.

משה פייגלין זהות בנימין נתניהו בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד