י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפו בתיעוד:

כך נעצר המחבל דאוד זביידי במחנה הפליטים

המשטרה מפרסמת תיעוד וידאו של מעצר דאוד זביידי על ידי מסתערבי משמר הגבול במחנה הפליטים של ג'נין, החשוד בביצוע עבירות טרור

 כך נעצר המחבל דאוד זביידי במחנה הפליטים
מעצר המחבל דאוד זביידי במחנה הפליטים צילום: דוברות המשטרה

מעצר לאור יום במחנה הפליטים ג'נין: המשטרה מפרסמת תיעוד וידאו של מעצר דאוד זביידי על ידי מסתערבי משמר הגבול במחנה הפליטים של ג'נין, החשוד בביצוע עבירות טרור.

לפני מספר שעות פורסם ב'בחדרי חרדים' דבר מעצרו של המחבל דאוד זביידי לפנות בוקר, על ידי מסתערבים של משמר הגבול עם אור ראשון בביתו בג'נין.

מדובר היה בפעילות מסוערבת ומהירה של הכוח שהגיע לביתו של החשוד וביצע את מעצרו ללא התנגדות. "דקות ספורות לאחר שפשטנו על ביתו של דאוד זביידי במחנה הפליטים בג'נין, כבר עשינו את דרכנו החוצה עם דאוד המבוקש בגין פעולות טרור אותן ביצע" אמר מפקד יחידת המסתערבים של מג"ב.

המפקד הוסיף כי "את המורכבות בפעילות מסוערבת בלב מחנה הפליטים ג'נין קשה להסביר, אך העובדה שהיא עברה בהצלחה וללא נפגעים מעידה יותר מכל על מקצועיות ונחישות הלוחמים".

בכלי תקשורת פלסטיניים דיווחו הבוקר כי הוא נעצר על ידי כוח מיוחד של צה"ל, שהשתמש לצורך מעצרו ברכב בעל לוחית זיהוי פלסטינית. זכריה זביידי, אחיו, נעצר לאחרונה על ידי השב"כ והימ"מ יחד עם עו"ד טארק ברגות, והוגש נגדם כתב אישום על כך שביצעו מספר פיגועי ירי באזור בית אל.

במאי 2007, נעצר דאוד זביידי בג'נין על ידי צה"ל, בחשד לביצוע פעולות טורור נגד כוחות הביטחון. בחקירתו בשב"כ הודה כי ערך תצפיות על אשה שנהגה להגיע ולקנות פחם בכפר יעבד, באזור ג'נין - וזאת על מנת לחטוף אותה ולדרוש תמורתה שחרור אסירים פלסטינים.

דאוד זביידי משמר הגבול מסתערבים ג'נין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד