כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
נותרו ללא מסגרת

צפו: האברכים התפרצו לנאומו של שר החינוך

מספר אברכים שילדיהם נותרו ללא מסגרות חינוכיות התפרצו לנאומו של שר החינוך הרב רפי פרץ עם שלטי מחאה • צפו בתיעוד

צפו: האברכים התפרצו לנאומו של שר החינוך
החרדים באירוע צילום: מתוך הסרטון

במהלך נאום שנשא אתמול(שלישי) שר החינוך ויו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ בטקס חידוש כיכר על שם מייסד הבית היהודי זבולון המר בבית שמש, התפרצו מספר אברכים - שילדיהם נותרו ללא מסגרת לימודית - לנאומו של השר.

בתיעוד שהגיע לידי ׳בחדרי חרדים׳, נראים האברכים נעמדים מאחורי השר פרץ כשהם אוחזים בשלטי מחאה, אך שומרים על שקט ועל כבודו של השר, שהגיע לעיר בית שמש כדי לנאום בפני תושבי העיר. בחלק מהשלטים נכתב כי, ״גם זבולון המר לא היה מתעלם מ-100 ילדי בר אילן״.

האברכים התפרצו לנאומו של שר החינוך

מדובר במאבק שנחשף ב׳בחדרי חרדים׳, ראש העיר עליזה בלוך ממשיכה להתעלם ממצוקת תושבי בר אילן ולא מעניקה להם את מבני הגנים בטנה כי היא חתמה על הסכם קואליציוני שלא לבסס את הציבור החרדי בשכונת בר אילן המעורבת. בעקבות כך כמאה ילדים נותרו ללא מסגרת לימודית, שבוע לפתיחת שנת הלימודים.

דוד ברזבסקי תושב השכונה, אמר בשיחה ל'בחדרי': ״עוד פחות משבוע מתחילה שנת הלימודים ובעצם אין לנו לאן לשלוח את הילדים. אין לנו גן ואת ראש העיר זה לא מעניין. כנראה שילדים חרדים זה לא משהו שחשוב לטפל בו. אנחנו נמשיך במאבק עד שנקבל את ה שמגיע לנו בדין. ראש העיר אומרת שיש מצוקה כללית בעיר ואני אומר לה אם יש מצוקה בעיר אל תביאי מוסדות מחוץ לעיר". כאשר ילדי הגנים קיבלו היום ״הזמנה חגיגית״ לפתיחת שנת הלימודים בבנין העירייה עד שימצא פתרון.

הרב רפי פרץ חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד