ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ירי כדורי הפלסטיק

גנץ ולפיד מגיבים: "זו תוצאה של הסתה"

מנהיגי 'כחול לבן' מגיבים לאירוע הירי בכנס הבחירות שקיימו ברחובות ומנסים למנף אותו בכדי לגרוף קולות • יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ ירד למטה המפלגה ברחובות והאשים: "ככה נראית תוצאה של הסתה" | יאיר לפיד: "אם לא נתעשת, בפעם הבאה זה ייגמר רע הרבה יותר"  

גנץ ולפיד מגיבים: "זו תוצאה של הסתה"
בני גנץ ויאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ ירד לעיר רחובות, בעקבות האירוע בפתיחת סניף 'כחול לבן', בו נפגעו שני פעילים מירי רובה פלסטיק. גנץ שוחח עם הפעילים שנפגעו באירוע ועם גורמים בכירים במשטרה וביקש מהם לטפל בנושא בחומרה ובמהירות.

גנץ עמד בפתח המטה ואמר: "מדובר באירוע חמור של ירי מרובה אוויר שפגע בשני אנשים. לא נטשטש את חומרת האירוע אבל נמתין לחקירת המשטרה ולממצאים. בכל מקרה- אי אפשר להתעלם מהמגמה, ראינו לפני כמה ימים אירוע שבו פעיל שלנו שהוא גם קרוב משפחה שלי הוכה. אנחנו שומעים על אנשים שמנבלים את הפה. ככה נראית תוצאה של הסתה. אני קורא לראש הממשלה לצאת בקולו ולהגיד שחייבים להפסיק מיד כל אלימות, כל התלהמות וכל פעולה שיכולה ליצור עימותים".

לדבריו, "יש לנו ויכוח פוליטי אבל אנחנו שייכים לאותה חברה ואותה מדינה. אנחנו מכירים מהעבר מה קרה כשמגמות כאלו החלו. לכן חייבים לעצור כל אלימות מילולית או פיסית ולדאוג שתהיה כאן מערכת בחירות אקטיבית, הוגנת ולא אלימה בשום אופן. נחכה לתוצאות החקירה המשטרתית כדי לא לקפוץ למסקנות. אנחנו נמשיך בדרכנו. שום דבר לא יעצור אותנו".

מספר 2 ב'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד שהירי התרחש בעת נאומו, אמר: "מודה לכל מי שדרש בשלומם של פעילי כחול לבן בעקבות הירי היום באירוע בהשתתפותי ברחובות. כולם בסדר, אבל הירי הזה לא קרה בחלל ריק. האווירה הציבורית וההסתה הבלתי פוסקת הציתו אותו. אם לא נתעשת, בפעם הבאה זה ייגמר רע הרבה יותר. הפעילים שלנו נחושים מתמיד, וגם אני".

יאיר לפיד בני גנץ מפלגת כחול לבן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד