ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תיעוד דרמטי

חיזבאללה מציג: רגע פגיעת הטיל ברכב צה"ל

יממה לאחר התקרית בצפון, ערוץ 'אל מנאר' המקורב לחיזבאללה, מפרסם תיעוד וידאו שלדבריו מתעד את הרגעים של פגיעת טיל הקורנט אמש, בכלי רכב של צה"ל • צפו

חיזבאללה מציג: רגע פגיעת הטיל ברכב צה"ל
רגע פגיעת טיל הקורנט ברכב צה"לי צילום: אל מנאר

ערוץ הטלוויזיה אל-מנאר, מפרסם בשעה האחרונה תיעוד וידאו בו נראה חוימוש טיל ושיגורו לכאורה לעבר רכב רכב צבאי "זאב" ממוגן בסמוך למושב אביבים, והפגיעה בו.

"החיפזון לשדר את התיעוד (התנהגות לא אופיינית בעליל לחיזבאללה) מעיד שהצד השני לא מרוצה מאיך שנתפסה הפעולה" צייץ רועי קייס, כתב לענייני ערבים בכאן 11. לדבריו, "הסרטון צולם מרחוק ונראה ערוך היטב. גם לגבי הפגיעה ברכב קשה לומר בוודאות שנפגע".

שר החוץ ישראל כץ שוחח מוקדם יותר היום עם מקבילו שר החוץ הגרמני הייקו הייקו מאאס, והעביר באמצעותו מסר ללבנון; "אם לא תבלמו את פעילות חיזבאללה נגד ישראל, לבנון כולה תפגע ותוכה קשות". השר כץ הבהיר כי לישראל אין כל רצון להסלים את המצב, אך עם זאת ישראל ערוכה להמשיך ולהגיב בעוצמה על כל מתקפה כנגדה ותראה במדינת לבנון את האחראית הבלעדית לכך.

לדברי גורם ביטחוני בכיר, "למרות דברי הרהב של חסן נסראללה, הוא פנה לראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי, כדי שיעצור את התגובה הישראלית". לדברי הגורם, המסר הועבר על ידי אל-חרירי, בשם נסראללה.

חיזבאללה חסן נסראללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד