א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
עליית מדרגה

דגל פלסטין והצתת פחים בסמוך לרכב רה"ע

אירוע חריג בפתח תקווה: בעקבות פחים שהוצתו - עשן היתמר הלילה בכניסה לבניין עיריית פתח תקווה ובסמוך לרכבו של ראש העיר • בנוסף נתלה דגל פלסטין על קיר בסמוך לכניסה לעירייה

דגל פלסטין והצתת פחים בסמוך לרכב רה"ע
דגל פלסטין על עיריית פתח תקווה צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

בסמוך לשעה 2:00 הלילה (רביעי) הגיעו דיווחים על שני אירועים חריגים: הצתת פחים בכניסה לבניין עיריית פתח תקווה ובסמוך לרכבו של ראש העיר שחנה במקומו הקבוע, וכן תליית דגל פלסטין על קיר בסמוך לכניסה לבניין העירייה.

אל המקום הוזעקו שוטרים, כולל חבלנים, לוחמי אש ממערך הכבאות, מערך האבטחה העירוני, וכן ראש העיר רמי גרינברג יחד עם מנהל אגף הביטחון בעירייה יריב סנדלון.

במשטרת מרחב שרון פתחו בחקירה, במסגרתה נבדק כל כיוון מבחינת מניע או חשודים. במסגרת החקירה, נלקחו דגימות, טביעות אצבעות, מצלמות אבטחה וחומרים נוספים שיסייעו למשטרה להגיע למבצעים.

צילום: דוברות עיריית פתח תקווה

יצוין כי ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג אוים בעבר באופן גלוי וסמוי, אך נראה כי כעת מדבר בעליית מדרגה ובעירייה סמוכים ובטוחים כי לאחר בדיקת מערכת ה-DVR של מצלמות האבטחה המותקנות על בניין העירייה, לחוקרי המשטרה יהיה כיוון לחקירה וחשודים.

ראש העיר רמי גרינברג: "בשלב הזה מוקדם להצביע על חשודים או מניע. נהיה יותר חכמים במהלך שעות הבוקר. בכל מקרה, שום אירוע מהסוג האמור לא ירתיע אותי ולא ימנע ממני להמשיך באותה מסירות עבור תושבי העיר ואמשיך לפעול בנחישות להפוך את פתח תקווה למטרופולין הגדול והחזק במדינה".

דגל פלסטין עיריית פתח תקווה רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד