י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
זו הסיבה לבואי

המסר המיוחד של רון קובי לתושבי בני ברק • צפו

רון קובי הודיע כי הוא צפוי לבקר הערב בעיר בני ברק וכצפוי, הידיעה עוררה סערה גדולה • קובי לבחדרי: "תתחילו להתעורר על עצמכם" • צפו

המסר המיוחד של רון קובי לתושבי בני ברק • צפו
רון קובי צילום: צילום עצמי

בימים האחרונים אנו עדים לזגזג הפוליטי של ראשי מפלגת 'כחול לבן', ובמיוחד לזה שעומד בראשה - הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, ששינה את הטון והחל לייצר שיח אנטי חרדי בו הוא מחרים כל שיתוף פעולה עתידי עם החרדים.

אליו הצטרף אמש עוד רמטכ"ל לשעבר מראשי 'כחול לבן' - משה בוגי יעלון, שבעבר שידר מסרים מפויסים כלפי החרדים, אך אתמול, בראיון ל'ערוץ הכנסת', האשים יעלון את הרבנים בכך שהם תומכים בנתניהו, רק בגלל הכספים שהם מקבלים לישיבות.

מי ששומר על אותו קו במשך כל הקמפיין - הוא ראש עיריית טבריה רון קובי. קובי מחזיק בקו אנטי חרדי נוקשה, שבו הוא תוקף ללא רחם את הציבור החרדי באופן ברוטלי ועוקף בסיבוב את הפוליטיקאים בעבר ובהווה שהחזיקו ומחזיקים בקו זה.

הערב (חמישי), מתכנן ראש עיריית טבריה להגיע לביקור בעיר בני ברק. הידיעה על בואו עוררה כצפוי סערה גדולה בקרב הציבור החרדי, שמרגיש כי קובי מגיע עד לבטן הרכה שלו בכדי להתסיס ולייצר פרובוקציות.

פנינו אל קובי, שנמצא היום בועידת המשפיעים של 'חדשות 12', במטרה להבין מעט יותר על כוונותיו בנוגע לביקור בעיר החרדית בני ברק בעיצומו של ערב חמישי העמוס בבחורי ישיבות.

קובי הסביר, כי בכוונתו לשוחח עם תושבי בני ברק ולהראות להם כי אין לו שנאה כלפיהם וכל מאבקו הוא נגד הפוליטיקאים החרדים.

רון קובי טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד