א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
חשיפת 'בחדרי'

ליצמן חושף: "נעמוד על כך שנתניהו יבטיח לאלי ישי תפקיד שר"

בראיון שהעניק היום סגן השר ליצמן, הוא חושף כי ב'יהדות התורה' ידרשו מראש הממשלה נתניהו תפקיד שר עבור אלי ישי בתמורה לכך שיתמוך במפלגה בבחירות הקרובות • "אני וגפני נפגשנו עם אלי ישי בערב הגשת הרשימות וסיכמנו שנבקש עבורו תפקיד שר שלא יבוא על חשבוננו"

ליצמן חושף: "נעמוד על כך שנתניהו יבטיח לאלי ישי תפקיד שר"
ליצמן/אלי ישי צילום: פלאש 90

חשיפת ׳בחדרי׳: פחות משבועיים לבחירות ובעוד המו״מ עם מוסדות 'כסא רחמים' עדיין תקוע והצדדים לא שוחחו ולא נוצר כל קשר מאז ליל הגשת הרשימות, כאשר אלי ישי דורש מ'יהדות התורה' כי הם ידאגו לו לתפקיד שר - ב'יהדות התורה' צפויים לדרוש מראש הממשלה שימנה את ישי לתפקיד שר.

בראיון שהעניק יושב ראש 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן לפרשנים אבי בלום ויעקב ריבלין הוא מצהיר, כי בעקבות דרישתו של אלי ישי להתמנות לשר בתמורה לתמיכה ברשימת יהדות התורה, צפויים במפלגה לדרוש מראש הממשלה בנימין נתניהו, להבטיח לישי להתמנות לתפקיד שר שלא על חשבון 'הליכוד'.

ליצמן מספר, כי "אני וגפני נפגשנו עם אלי ישי בערב הגשת הרשימות וסיכמנו שנבקש עבורו תפקיד שר שלא יבוא על חשבוננו. שוחחתי על כך עם ראש הממשלה ואני וגפני ניפגש בקרוב עם נתניהו כדי לדרוש ולעמוד על כך שהוא יבטיח שאלי ישי יקבל תפקיד שר".

כזכור, ערב הגשת הרשימות חשף 'בחדרי חרדים', כי אלי ישי דורש תפקיד שר, בתמורה לתמיכה ב'יהדות התורה'. אלא שבלשכתו של יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני, מיהרו להכחיש את הדברים וטענו כי מדובר ב"שקר הזוי". לאחר מכן גפני הודה כי ישי דרש תפקיד שר ואמר כי יפעל לכך מול נתניהו.

בנוסף, פרסם 'בחדרי חרדים' הקלטה של יו"ר 'יהדות התורה' סגן השר יעקב ליצמן שאמר בכינוס סגור כי, "אני וגפני ישבנו איתו (עם אלי ישי א.ק.) והוא דורש להיות שר, לא על חשבוננו, לא בטוח שאנחנו מסכימים לזה, אנחנו רוצים לשאול את ביבי אבל על חשבוננו, בוודאי שלא בא בחשבון וגם לא בא בחשבון להיות ברשימה שלנו".

אלי ישי משה גפני יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד