ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מכה ל'יהדות התורה'

הגר"מ מזוז: "אני לא אומר מי או מה. כל אחד ישקול בדעתו" • צפו

בעוד המשא ומתן בין סיעת 'יהדות התורה' לישיבת 'כסא רחמים' נמשך בעצלתיים, כאשר על פי הדיווח אלי ישי מתעקש כי במסגרת תמיכת הגר"מ מזוז במפלגה האשכנזית, הוא דורש לעצמו תפקיד שר, הרב מזוז אומר השבוע בשיעורו, כי כל אחד יחליט למי להצביע על פי דעתו האישית 

הגר"מ מזוז: "אני לא אומר מי או מה. כל אחד ישקול בדעתו" • צפו
הגאון רבי מאיר מאזוז צילום: פלאש 90

בעוד המשא ומתן בין אלי ישי ליהדות התורה נגרר, פטרונו הפוליטי - ראש הישיבה הגר"מ מזוז - נמנע מלהביע תמיכה במי מהמפלגות לקראת הבחירות שיתקיימו בשבוע הבא ובשיעורו השבועי אמר, כי הוא לא יאמר במי לתמוך.

בדבריו אמר הגר"מ, "לפני ארבע שנים היתה לנו תנועה שאמרנו צריך תנועה, שמה יחד. מה זה יחד? ימין, חרדי, דתי - כל מי שהוא ימני או חרדי או לפחות דתי צריך לתמוך בה - אני לא אומר מי או מה, כל אחד ישקול בדעתו מה הוא עושה".



מדובר במכה ל'יהדות התורה', שכן הרב מזוז תמך ברשימה האשכנזית בבחירות החולפות, כשהטענה היא, כי בזכות תמיכתו, קיבלה הסיעה את המנדט השמיני, כאשר לקראת הבחירות האלה חשף 'בחדרי חרדים' כי בתמורה לתמיכה דרש ישי לקבל תפקיד שר.

בנוסף, חשף 'בחדרי חרדים', כי במהלך החודשים האחרונים התנהלו מגעים עם גורמים המזוהים עם תנועת ש"ס, שניסו ליזום פיוס בין ש"ס ל'כסא רחמים', כאשר הציעו כפשרה שהרב מזוז לא יביע תמיכה באף אחת מהמפלגות החרדיות, אלא יורה לתמוך באחת מהסיעות החרדיות. אלא שגם יוזמה זו נכשלה.

הרב מאיר מזוז מפלגת יחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד