ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר שהיתה במצב קשה

ב"ה: ביילא מבית שמש שוחררה מבית החולים

הילדה בת ה-9 מבית שמש שטבעה בבריכה ציבורית בעיר ופונתה במצב קשה לבית החולים, שוחררה היום לביתה בחסדי השם 

ב"ה: ביילא מבית שמש שוחררה מבית החולים
אילוסטרציה. צילום: דוד כהן, פלאש 90

שבוע וחצי בלבד חלפו מאז הילדה ביילא בת ה-9 מהקהילה החרדית בבית שמש טבעה בבריכה ציבורית בעיר, והיום (ראשון) היא שוחררה מבית החולים לאחר שהחלימה לחלוטין.

היה זה ביום רביעי לפני שבוע וחצי, ילדה ששהתה בבריכה נפרדת במסגרת חופשת הקיץ - בין הזמנים, טבעה. היא פונתה במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם, שם אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשהיא מונשמת ומורדמת במצב קשה.

בני המשפחה ביקשו בשבוע שעבר מגולשי 'בחדרי חרדים', להעתיר בתפילה עבור בתם. "תתפללו לרפואתה של ביילא בת מלכה, שתתעורר במהרה, בבריאות וללא נזקים". רופאי המחלקה טיפלו בילדה במסירות ובמקצועיות, ואט אט, בקצב מהיר, מצבה הלך והשתפר.

ביום שלישי שעבר, בני המשפחה בישרו כי הודות לטיפול הרפואי של רופאי הדסה ובזכות התפילות, היא כבר חזרה להכרה מלאה ובחסדי שמים לא סובלת משום פגיעה מוחית. "היא מתפקדת רגיל ומתהלכת, וב"ה יצאה ממחלקת טיפול נמרץ. כעת היא נשארה רק להשגחה במחלקה, ומתכוננת לקראת שחרורה" מסרו בני המשפחה.

היום (ראשון) נמסר מבית החולים הדסה עין כרם, כי הילדה בת ה-9 השתחררה היום לביתה. "הילדה טופלה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ולאחר שיוצבה הועברה להמשך טיפול במחלקת הילדים, עד להחלמתה".

טביעה בבריכה טביעה בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד