ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
רכב המשפחה התהפך מספר פעמים

הנער החרדי שנפצע בתאונה, פוצה במעל חצי מיליון שקלים

נער חרדי בן 13 מנתיבות, שנפגע לפני כשנה וחצי בתאונת דרכים שהסתיימה באורח נס ממש, פוצה בסכום של למעלה מחצי מיליון שקלים | אביו ל'בחדרי': "חשבנו על הנורא מכל. ברוך השם שנגרמו לנו שברים בלבד ולא נזק מוחי או חלילה גרוע מכך"

הנער החרדי שנפצע בתאונה, פוצה במעל חצי מיליון שקלים
רכב שהתהפך בתאונת דרכים צילום: דוברות איחוד הצלה

מאות אלפי שקלים על פציעה בתאונה: יהודה, נער כבן 13 הלומד בתלמוד תורה בנתיבות, נפגע לפני כשנה וחצי בתאונת דרכים ונגרמו לו חבלות ביד ובכתף. במהלך תאונת הדרכים אשר ארעה בסמוך למצפה רמון, התהפך הרכב בו ישב יהודה וכוחות חילוץ והצלה חילצו אותו מהרכב ופינו אותו בדחיפות לביה"ח 'סורוקה' בבאר שבע, שם נותח ואושפז למשך מספר ימים.

לאחר תקופת האשפוז בת שמונה הימים, שב יהודה לביתו ונעזר בבני משפחתו. יהודה היה במעקב רפואי במסגרת קופת החולים ומרפאות החוץ של ביה"ח 'סורוקה', עבר הליך שיקומי, ביצע טיפולי פיזיותרפיה ולאט לאט שב לשגרת חייו וללימודיו בתלמוד התורה.

"התאונה הייתה קשה ומפחידה" מסר שמואל, אביו של יהודה. "רכב שעקף בקו לבן הגיח לפתע מולי ולא הצלחתי לבלום בזמן" סיפר ל'בחדרי חרדים'. "קרה לנו נס גדול מאד". רכב המשפחה התהפך מספר פעמים, "חשבנו על הנורא מכל. ברוך השם שנגרמו לנו שברים בלבד ולא נזק מוחי או חלילה גרוע מכך", אמר האב שמואל.

האב ביקש לציין לטובה את רופאיו של בנו יהודה, "שעמלו רבות בכדי להציל את ידו וכן את שכנינו הנפלאים מנתיבות שסייעו לנו בכל התקופה שלאחר התאונה". יהודה והוריו פנו למשרדו של עו"ד דניאל שריד המתמחה בנזקי גוף ותאונות, ולאחר הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח שביטחה את הרכב בביטוח חובה, סוכם כי יהודה יפוצה בסך של 600,000 שקלים וזאת בהתאם לנזקיו כתוצאה מהתאונה.

עורך הדין דניאל שריד

"מדובר בפיצוי גבוה מאד, נלחמתי בכדי שיהודה יקבל את המגיע לו" אמר עו"ד דניאל שריד ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, "מדובר בפגיעה לא פשוטה והיה לנו מאבק קשה מול הביטוח. לבסוף הצלחנו להביא לכך שהצדק ייעשה במלואו".

שמואל אביו של יהודה ביקש למסור לעם ישראל באמצעות 'בחדרי חרדים': "אנא סעו בזהירות, הכביש הוא לא משחק ויש לנהוג בו בכובד ראש ובאחריות. שמרו על עצמכם ועל הנהגים והנוסעים בכבישים וסעו בזהירות המרבית".

דניאל שריד תביעת פיצויים תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד