י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נס מהלך • תיעוד מרגש

הצעיר החרדי התמוטט; היום היה 'קוואטר' בברית

נס מהלך: צעיר חרדי שהתמוטט לפני כמה חודשים ואושפז במצב קשה - שימש היום כ'קוואטר' בברית • עין לא נותרה יבשה • צפו בתיעוד המרגש

הצעיר החרדי התמוטט; היום היה 'קוואטר' בברית
יהודה שהתמוטט ונמצא מחוסר הכרה, משמש קוואטר בברית צילום: המצלם

צעיר חרדי ממנצ'סטר העונה לשם יהודה, בשנות העשרים לחייו, התמוטט לפני מספר חודשים בעת ששהה בארץ. הוא פונה לבית החולים, ולאחר תקופה קצרה הוטס למנצ'סטר - שם אושפז במצב קשה בבית החולים.

לאחר שמצבו החמיר, עלו בני משפחתו לקברו של הרב יהודה זאב סגל זצ"ל, ראש הישיבה לשעבר של העיר, שם העתירו בעדו והוסיפו את השם "זאב" כשמו המלא של ראש הישיבה זצ"ל.

לאחר תקופה אירע נס ויהודה זאב התעורר. אחותו של יהודה שהתה לידו בבית החולים כשהיא מצפה לתינוק ואמרה לו כשהוא מחוסר הכרה, "אתה חייב להתעורר כדי להיות 'קוואטר' בברית". ואכן הנס הגדול קרה, ויהודה זאב התעורר. היום הוא החזיק את התינוק בתור 'קוואטר', ובירך 'הגומל'. עין לא נותרה יבשה.

המשפחה פרסמה פוסט מרגש על היום הגדול של הברית, בו בירך האח שהתאושש ברכת הגומל והיה כמובן ה'קוואטר'.

"היום היה יום מיוחד ורגשי לכולנו", אמרה המשפחה, "שכן זה היה הברית לתינוק של הדסה. בזמן שיהודה היה בתרדמת, הדסה אמרה לו שהוא צריך להתעורר כי הוא צריך להיות 'קוואטר' לתינוק שלה. זה היה כל כך רחוק מהמציאות באותה תקופה בה היינו נואשים שהוא יישאר בחיים".

"ניסים ללא סוף גמל אותנו השם, הברית התקיימה במקום בו המון אנשים נפגשו בעבר כדי לומר תהילים על יהודה. איזה נסים מדהימים. אנו מודים להשם על כל הטוב. יהודה עדיין מתאושש ועובד קשה כדי לחזור לבריאות מלאה. כל השינויים האלה מתרחשים בגלל כל התפילות שלכם. הוא בהחלט זקוק לתפילות שלכם, אנחנו כל כך אסירי תודה על הכל. תודה".

ברית מילה נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד