ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אוהב חרדים?

לעיני מאות אלפים: השקר הגדול של גנץ נחשף

השנאה החולנית לחרדים כמו גם הזגזגנות של לפיד דבקה בגנץ וכעת היא נותנת את אותותיה ועל הדרך מוכיחה את הבלוף של גנץ ו"נאומי השלום" • קמפיין חוצות חדש של כחול לבן מציג למאות אלפים שלטי שנאה כנגד הציבור החרדי

לעיני מאות אלפים: השקר הגדול של גנץ נחשף
"ממשלת אחדות חילונית" צילום: מורן שקד, טוויטר

כהמשך להצהרות שלו משבוע שעבר בהן כינה יו"ר כחול לבן חה"כ בני גנץ את החרדים "סחטנים", החל מאתמול - מעטרים את כבישי ישראל שלטי חוצות של 'כחול לבן' הקוראים להדיר את הציבור החרדי.

"רק כחול לבן גדולה תקים ממשלת אחדות חילונית", זועקת הכותרת, כאשר שלושת המילים האחרונות שלה מוגדלות באותיות של קידוש לבנה, על פני שלטי ענק.

מסר זהה שהפיץ גנץ אתמול ברשתות החברתיות. קרדיט: צילום מסך, טוויטר

לא טעיתם, מדובר באותו בני גנץ שבנאום הבכורה שלו בעת כניסתו לפוליטיקה, אמר את הדברים הבאים: "המאבק בין שמאל לימין קורע אותנו; ההתגוששות בין דתיים לחילוניים מפצלת אותנו... אעמיק את השותפות עם החרדים".

מסתבר שמסרים לחוד ומציאות לחוד וכי השנאה של לפיד כמו גם הזגזגנות שלו - דבקה גם בגנץ, וכי הקמפיין של 'כחול לבן' רק הולך להחריף את מלחמתו כנגד החרדים.

נדבק מהשנאה של לפיד. צילום: מורן שקד, טוויטר

כזכור, בראיון שהעניק בשבוע שעבר ל׳ווינט׳, אמר גנץ כי הוא יקרא לאחר הבחירות לליכוד להצטרף לממשלה בראשות כחול לבן. גנץ הוסיף ואמר כי הוא לא צפוי לפנות למפלגות החרדיות שיצטרפו לממשלתו. לדבריו, ״אנחנו נגד סחיטה, נפנה לליכוד כדי להקים ממשלה שמבוססת על הרוב החילוני בישראל".

בני גנץ מפלגת כחול לבן יאיר לפיד הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 83 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד