ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

כשדלת נפתחת: רשת דלתות פנדור חתמה על מקום בדיזיין סיטי ירושלים

מתחם דיזיין סיטי, ירושלים הולך ונבנה בימים אלו באזור מישור אדומים הסמוך לירושלים. מדובר במתחם עיצוב ראשון מסוגו שנבנה בהשראה אפופת חו"ל, ומביא את עולם העיצוב בישראל לרמה אירופאית שטרם נראתה כמותה

כשדלת נפתחת: רשת דלתות פנדור חתמה על מקום בדיזיין סיטי ירושלים
הדמיה של מתחם פנדור בדיזיין סנטר צילום: יח"צ

מתחם דיזיין סיטי, ירושלים הולך ונבנה בימים אלו באזור מישור אדומים הסמוך לירושלים. מדובר במתחם עיצוב ראשון מסוגו שנבנה בהשראה אפופת חו"ל, ומביא את עולם העיצוב בישראל לרמה אירופאית שטרם נראתה כמותה.

מתחם העיצוב שכבר מכונה 'בירת העיצוב של ישראל', עתיד להיפתח בשנת 2021 עם יותר מ-200 חנויות בתחום עיצוב הבית. מקום שיהווה בית לאדריכלים, מעצבים, קבלנים וכמובן אנשים פרטיים שמשפצים או מרהטים מחדש את הבית.

חברת 'דלתות פנדור', יצרנית דלתות הפנים שזכתה 28 פעם ברצף בתואר יצרנית דלתות הפנים והדקורטיביות ביותר בישראל, ב'המבחן של המדינה', חתמה על פתיחת סניף בדיזיין סיטי ירושלים, ובכך הצטרפה לעשרות מותגים שכבר הבטיחו את מקומם במתחם.

'דלתות פנדור' הוקמה לפני 30 שנה, והפכה לחברה הראשונה שהכניסה קווי יצור ממוחשבים לעולם הנגרות, מה שהפך את עולם העיצוב למעניין, כאשר כל לקוח יכול לעצב לעצמו את דלת חלומותיו.

בירת העיצוב של ישראל – דיזיין סיטי ירושלים, תשתרע על שטח של כ- 90 אלף מ"ר, עם כ- 1700 מקומות תעסוקה, וישולבו בה בנוסף לחנויות מתחום העיצוב, מתחם חדשני של מסעדות, שתוכנן על ידי אדריכלים מישראל ומחו"ל, כשהם מדמים את הפיאצה של מלון הויניזן בלאס וגאס.

בחברת 'קס גרופ', היזמית שעומדת מאחורי תכנון ובניית המתחם, מעריכים כי אל המקום יגיעו יותר ממיליון מבקרים בשנה, שימצאו שם את המקום האולטימטיבי לעיצוב ושיפוץ הבית, בזמן קצר יותר, במקום אחד מרוכז, ובחוויית קניה שתזכיר את העולם הגדול והשופע.

 עד כה הצטרפו כבר 100 מותגים מהמובילים בעולם העיצוב והשיפוץ בארץ ובעולם, והבטיחו את מקומם בבירת העיצוב בה יהיו למעלה מ- 200 מותגים. ביניהם גל מטבחים, בר עמי, מודי, סוויססיסטם, ניקולטי, קמחי תאורה, ועוד.

 

פנדור דיזיין סיטי מותגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד