ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הנהג ברח והסגיר את עצמו

חצה עם החלות בידו ונפגע באורח קשה

בן 60 נפצע באורח קשה כאשר חצה את הכביש בשדרות בן גוריון בעיר אור יהודה, הנהג הפוגע נמלט מהזירה והסגיר את עצמו כעבור שעה קלה. על פי עדות מתנדב 'איחוד הצלה', לצד הפצוע נמצאו מצרכים שקנה לכבוד שבת

חצה עם החלות בידו ונפגע באורח קשה
זירת התאונה באור יהודה צילום: דוברות מד"א

הולך רגל כבן 60 נפגע מרכב מסחרי בשדרות בן גוריון פינת בר לב באור יהודה. בעל הרכב הפוגע נמלט מהזירה והסגיר את עצמו כעבור שעה.

מדוברות מד"א נמסר, בשעה 07:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולך רגל שנפגע מרכב בשדרות בן גוריון באור יהודה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר גבר בן 60 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם מונשם.

שלום שניאורסון חובש ב'איחוד הצלה' תיאר את אשר ראה בזירה: "מדובר בהולך רגל שהיה עם שקית עם החלות שקנה לכבוד שבת ונפגע מרכב מסחרי. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה במצב קשה לבית החולים בתל השומר כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצוע נוסף כבן 70 שנפצע קל".

מדוברות המשטרה נמסר כי מדובר בתאונת 'פגע וברח' וכי מבדיקה ראשונית עולה כי נהג רכב פרטי פגע בהולך רגל בן 60 שחצה את הכביש. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום וערכו סריקות נרחבות לאיתור הנהג הפוגע, אולם כעבור שעה קלה, נהג הרכב בן ה-27 תושב אור יהודה, הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה והוא נחקר על ידי חוקרי המשטרה בשעה זו. בוחני תאונות דרכים נמצאים בזירה, חוקרים את נסיבות התאונה.

תאונת פגע וברח אור יהודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד