ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הגעוואלד של דרעי • צפו

'נשב באופוזיציה; הליכוד עם ליברמן והערבים'

במטרה לדרבן את פעילי ש"ס, כינס בשעה האחרונה יו"ר המפלגה אריה דרעי כינוס חירום והציב מצג קודר בפני תומכי המפלגה לקראת יום הבחירות: "ש"ס הולכת לשבת באופוזיציה יחד עם שאר המפלגות החרדיות"

'נשב באופוזיציה; הליכוד עם ליברמן והערבים'
דרעי בכינוס החירום צילום: באדיבות המצלם

בעקבות קמפיין הגוואלד שמוביל ראש הממשלה ויושב ראש הליכוד בנימין נתניהו בימים האחרונים, מה שמוביל לחשש כי גם קולותיהם של תומכי ש"ס זולגים לליכוד, יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי משיב בשעה האחרונה בקמפיין גוואלד משלו.

בכינוס חירום שכינס בשעה האחרונה במטה ש"ס בירושלים אמר דרעי, "אנחנו נמצאים בשעות האחרונות של הקמפיין, ישבתי שעות ארוכות וניתחתי את הממצאים והסקרים שיש לנו בשטח, של ש"ס ושל מפלגות אחרות כפי שנראה עכשיו - ש"ס הולכת לשבת באופוזיציה יחד עם שאר המפלגות החרדיות.

עוד הוסיף דרעי במטרה לדרבן את פעיליו, כי "אין לגוש הימין 61 כנראה תוקם ממשלה חילונית של גנץ, לפיד, ליברמן ובתמיכה של הערבים. יכול להיות שהליכוד תצטרף אליהם לממשלת אחדות הזאת" הוסיף שר הפנים.

לדברי דרעי, "כל זה קורה בגלל סיבה אחת, הם משקיעים את כל המשאבים בקמפיין אדיר, כדי להוציא את כל המצביעים השמאלנים ובהם גם אמצעים לא כשרים ולא חוקיים" ציין דרעי, "לצערי הרב גם קמפיין הגוואלד של ביבי נתניהו לוקח לנו קולות, הוא רץ ממקום למקום והם קונים את הקלישאה הזו שהמפלגה הגדולה תקבל את מפתחות הרכבת הממשלה. זה לא נכון רק 61 יקבע". 

אריה דרעי ש"ס הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד