ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בברכת הדוד הגדול

אדמו"ר חדש: הכירו את הרבי מתולדות מרדכי

עם פתיחת עונת החגים והעומס בבתי האדמו"רים, חצר חסידית נפתחה בהצנע ובשקט בלייקווד עיר התורה והחסידות • הכירו את החצר החסידית 'תולדת מרדכי'

אדמו"ר חדש: הכירו את הרבי מתולדות מרדכי
הרה"צ רבי יעקב יוסף טווערסקי צילום: באדיבות המצלם

התרגשות בקרב כלל חסידי ויז'ניץ ממונסי בכל מקומות מושבותיהם, עם היוודע דבר הכתרתו של הרה"צ רבי יעקב יוסף טווערסקי, נכדו של האדמו"ר בעל ה'תורת מרדכי' מויז'ניץ זצ"ל ובנו הגדול של חתנו הרה"צ אב"ד רחמסטריווקא ארה"ב וחתנו של האדמו"ר מלויעב טשערנוביל מבורו פארק. 

הרה"צ רבי יעקב יוסף שמכהן זה כמה וכמה שנים כרב הקהילה בלייקווד, נתחבב עד למאוד על כל בני הקהילה שראו בו דמות רוחנית לכל דבר, והתייעצו בו ונכנסו אליו כסדר להיפקד בדבר ישועה ורחמים כנהוג אצל האדמו"רים, בחגים ובמועדים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאז הסתלקות האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל, התחיל להישאר עם בני הקהילה וערך את החגים כרבי לכל דבר והכל בהסכמת דודו הגדול האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי, שעודדו על כל צעד ואף לא סירב שיפתח חצר חסידית לכל דבר, "אדרבה כה יוסיף וכה יתן ה'" התבטא הרבי. 

הרבי שיוכתר רשמית מחר יום שלישי כאדמו"ר לצאן מרעיתו, צפוי להגיע לקבל עטרת ההנהגה על יד קברו של סביו הרבי זצ"ל, שם יכתירו אותו זקני החסידים כמורה דרכם בדרך החסידות כנהוג מקדמא דנא.

בתוך כך, האדמו"ר מויז'ניץ ירושלים המתעתד אף לעבור להקים קריה חסידית בלייקווד, ייקרא האדמו"ר מויז'ניץ לייקווד והמרחק הרב בין שתי החצרות לא יפריע זה לעומת זה, כאשר מדובר על יותר משלוש שעות הליכה ממקום למקום.

לנו לא נותר כי אם לראות את חזון מכתבו של הרה"ק ר' זאב מטשערנאסטרא זיע"א לתלמידו בעל אהבת שלום זיע"א - ראש השושלת, מתקיימת "שלא יזוז המלוכה ממנו ומבניו מעתה ועד עולם". 

ויז'ניץ ממונסי הכתרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד