ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אימה בסופר

בגלל ה'שמפו': "אני אוריד לך את הראש"

חרדית חוותה חוויה לא נעימה אתמול בסופר בפלטבוש, לאחר שבסך הכל לקחה שמפו מהמדף כשמתחתיה ילדה אפרו אמריקנית, אמה כעסה על כך שלא ביקשה ממנה להזיז אותה לפני שהיא לוקחת משהו מהמדף | היא קיללה והשתוללה לעין כל: "אני רוצה להוריד לך את הראש", החרדית לא נשארה אדישה והשיבה

בגלל ה'שמפו': "אני אוריד לך את הראש"
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: unsplash

אשה חרדית בפלאטבוש חוותה מתקפה מצידה של אשה אפרו אמריקנית בחנות מקומית, לאחר שהאישה החרדית לקחה בקבוק שמפו מהמדף מעל לראשה של ילדה קטנה, ולא ביקשה מאמה להזיז את ילדתה, האם השחורה החלה להתפרע מול האישה החרדית שצילמה אותה. הגויה איימה להוריד לחרדית את הראש, "אני רוצה להוריד לך את הראש" אמרה כמה פעמים לאישה החרדית.

"היית צריכה להגיד בבקשה אני רוצה לקחת משהו מהמדף, את יכולה להזיז את הילדה?, את רכנת מעליה ולא ביקשת יפה מאיתנו לזוז". כך אמרה האישה הגויה לחרדית. תוך שהיא תוקפת אותה מילולית לפני כל הלקוחות בחנות.

האשה החרדית שתיעדה את המתרחש, השיבה לגויה, "תראי איך את נראית, הילדה שלך מפחדת מכל זה, אם את ככה מתנהגת בחוץ, מי יודע מה את עושה בבית, אם את גם מתנהגת ככה בבית, מסכנה הילדה שלך".

החרדית ביקשה מהנוכחים לקרוא לאבטחה, על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, עד ראיה סיפר כי השוטרים לא הסכימו לחרדית להגיש תלונה נגד האישה הגויה, ועזרו דווקא לה להגיש תלונה נגד האישה החרדית בגין הטרדה. עוד דווח, כי המקרה בבדיקה וכי לא ברור האם העדות הזו נכונה.

אפרו אמריקני עימות בסופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד