ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
דרמה בעולם החסידות • צפו

לראשונה בחייו: הרבי מבעלזא יצא להצביע

בעולם החסידות התבשרו החסידים על דרמה של ממש, האדמו"ר מבעלזא שעד היום לא יצא להצביע יצא לראשונה מביתו והגיע להצביע בקלפי הסמוכה לביתו. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים ומה הסיבה שעד היום לא הגיע? וגם: ח"כ אייכלר הוזעק לבית הרבי מסיור בחירות באשדוד

לראשונה בחייו: הרבי מבעלזא יצא להצביע
האדמו"ר מבעלז מצביע בקלפי צילום: א.מ.ש.

היסטוריה בעולם החסידות: לראשונה בחייו האדמו"ר מבעלזא יצא להצביע בבחירות. עד היום האדמו"ר מבעלזא לא יצא להצביע עקב כך שדודו האדמו"ר רבי אהרן מבעלזא זיע"א לא יצא להצביע אך הורה תמיד לצאת להצביע כפי שמעידים גדולי החסידים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיבה בעקבות ההסתה החמורה המשתוללת במדינה דבר שלא היה מאז קום המדינה וההסתה הגוברת של לפיד, גנץ וילברמן כנגד החרדים והסכנה המרחפת יותר מתמיד על עולם התורה. 

הבוקר קרא האדמו"ר במפתיע לנאמן ביתו הקרוב הרה"ח רבי מיכל פירר וביקש ממנו לבדוק את מיקום הקלפי שלו. הרב פירר נרגש והלך לבצע את הוראת רבו והרבי יצא להצביע דבר שגרם להתרגשות גדולה בעולם החסידות. 

בנוסף, נקרא נציג החסידות בכנסת ח"כ ישראל אייכלר להגיע בדחיפות לבית האדמו"ר, אייכלר שהיה בסיור באשדוד הגיע לבית הרבי לאור אחוזי הצבעה הגבוהים.

האדמו"ר אכן יצא לקלפי זכרון יעקב הסמוכה לביתו והצביע יחד עם החסידים שהתלוו למעמד הנרגש. 

הרבי מבעלזא בדרכו לקלפי

כזכור בערב הבחירות לאחר תפילת שחרית במעונו של האדמו"ר מבעלזא, לפני שהתחילו באמירת תהלים כנהוג בחודש אלול, הורה הרבי מבעלזא לגבאי שימסור לציבור, וכמו כן ביקש למסור לכלל ציבור החסידים בקצוות תבל - שיוסיפו לומר בכל יום בעת אמירת תהילים פרק קכ"א: "אשא עיני... עזרי מעם ה'".

לפי דברי החסידים, איך שהחלו באמירת התהלים - לפתע הרכין האדמו"ר את ראשו על השולחן, כמו בעת נפילת אפיים למשך דקות ארוכות, עד שסיים את אמירת הפרק. לדברי אחד החסידים: "מה נורא היה המחזה, ראו איך הרבי חרד לנוכח כל מה שקורה".

בעוד כשעתיים צפוי הגה"צ רבי אהרן מרדכי רוטנר מזקני מקובלי ירושלים וממעתיקי שמועתו של ר' אהרן מבעלזא זיע"א להתפלל על ציון קודש הקדשים מבעלזא זי"ע לערוך תפילה מיוחדת עבור אלה שמצביעים לראשונה בבחירות. לעת עתה יש מעל 400 שמות מאנשים שהתקשרו למוקד לבקש שיתפלל עליהם. 

כך גם בביטאון חסידות בעלזא, 'המחנה החרדי', הלכו על כל הקופה השבוע ובעמוד השער את כל השמועות וההכחשות לגבי האדמו"ר ר' אהרן זצ"ל האם הורה להצביע, בחסידות מפרסמים את חתימת ידו של הרבי ר' אהרן מבעלזא שחתם להצביע בבחירות. 

הרבי מבעלזא בחירות 2019 הצבעה רבי אהרן מבעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד