י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אפל כובשת את סין; עלייה עצומה במכירות האייפון ברבעון

הביקוש בחלק מאזורי סין למוצרי אפל ברבעון האחרון היה כה עצום עד שהחברה נאלצה לסגור חנויות מחשש למהומות

  • י"א אייר התשע"ב
אפל כובשת את סין; עלייה עצומה במכירות האייפון ברבעון

אפל ממשיכה בשלה. מכשירי אנדרואיד חדשים יוצאים חדשות לבקרים, סמסונג שוברת שיאי מכירות של גלקסי S II ועומדת להוציא את הדור הבא, ההבדלים בין מערכות ההפעלה הולכים ומיטשטשים - ובכל זאת - אפל ממשיכה להיות השחקן הדומיננטי בעולם בשוק הסלולר.

סין, עושה רושם, אינה יוצאת דופן. מכירות מכשיר אייפון 4, שהחלו בסין באיחור ניכר משאר העולם, הרקיעו שחקים ברבעון האחרון, פי 5 מאותו רבעון בשנה שעברה. סך כל הכנסות אפל בסין עמדו ברבעון האחרון על 7.9 מיליארד דולר, פי 3 מאותו רבעון אשתקד. הביקוש בחלק מהאזורים היה כה עצום, עד כי אפל סגרה חלק מהחנויות מחשש למהומות.

לדברי טים קוק, מנכ"ל אפל, "השמיים הם הגבול במקרה של סין, שהתבססה במהירות במקום ה-2 מכלל המדינות בכמות ההכנסות". כאשר רק מחצית השנה הפיסקלית של אפל הסתיימה זה עתה, כמות ההכנסות הכוללת בחצי שנה זו (12.4 מיליארד דולר) כבר מתקרבת לכמות ההכנסות של אפל מכלל השנה שעברה (13.3 מיליארד).

באופן כללי, הנתונים שמפרסמת אפל בנוגע לכלל הכנסותיה גם הם מעודדים למדי. אמנם נרשמה ירידה קלה ביחס לרבעון הקודם, שהיה רבעון שיא של אפל, אך בהשוואה לרבעון הזהה בשנה שעברה, מכירות רוב מכשירי אפל השונים נמצאות עדיין בסימן עלייה חדה. ברבעון הנוכחי מכרה אפל כמות מדהימה של 35.1 מיליון מכשירי אייפון, 11.8 מיליון מכשירי אייפד, 4 מיליון מחשבי מק ו-7.7 מכשירי אייפוד. למרות כל החששות, העתיד הקרוב עבור אפל נראה ורוד מתמיד.
אפל אייפון סין רבעון טים קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד