ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"שחרור המפלצת - ביזיוני"

מאות מפגינים נגד שחרורה של כרמל מעודה

הבוקר הפך בית משפט העליון את ההחלטה של המחוזי להשאיר במעצר את כרמל מעודה המואשמת ב 18 סעיפי התעללות ב11 פעוטות שהיו תחת השגחתה ולשחררה למעצר בית • בעקבות זאת, מאות הורים מפגינים בראש העין ובירושלים 

מאות מפגינים נגד שחרורה של כרמל מעודה
אילוסטרציה צילום: מתוך מצלמות האבטחה

עשרות הורים מפגינים בראש העין ולמעלה ממאה הורים הגיעו לירושלים, על מנת להפגין נגד שחרורה למעצר בית של כרמל מעודה, הגננת מראש העין המואשמת בהתעללות בפעוטות.

ההורים סיפרו על המקרים שחוו ילדיהם בגן, והקריאו חלקים מסעיפי האישום הקשים בהם מואשמת מעודה.

הבוקר הפך בית משפט העליון את ההחלטה של המחוזי להשאיר במעצר את כרמל מעודה המואשמת ב 18 סעיפי התעללות ב11 פעוטות שהיו תחת השגחתה ולשחררה למעצר בית. עם היוודע הידיעה על ההחלטה, הורים זועמים מכל הארץ ביקשו לצאת לרחובות ולהביע את מחאתם, מאות הודעות בקבוצות וואטס אפ ועמודי פייסבוק הוצפו בתגובות זועמות. לצד זה, ההורים שילדיהם עברו התעללות בגן החליטו על הפגנות בשני מוקדים: מול בית הוריה בראש העין ובירושלים שם הם סבורים כי מעודה תשהה בחלופת המעצר. עד לתשע בערב הגיעו עשרות מפגינים לראש העין ולמעלה ממאה מפגינים לירושלים.

ניקול דניאל חגבי שילדיה עברו התעללות בגן אמר כי "זהו יום שחור ביותר לכל הורה בישראל. היום בית משפט העליון בעצם ההחלטה לשחרר אותה למעצר בית העביר מסר כי לקורבנות אין שום הגנה. לא ייתכן שאנחנו נמצאים בסיוט מתמשך עם הילדים שלנו, מנסים לשקם אותם, הורים מכל השנים שהבינו מה הילדים עברו והיא יוצאת מהכלא. כרמל מעודה לא צריכה לשבת עם משפחתה בשולחן החג, מקומה מאחורי סורג ובריח!". 

יוסי חברה שבתו עברה התעללות בגן טען כי "השחרור של המפלצת הזו ביזיוני ולא מקובל עלינו. כרמל מעודה לא צריכה לשבת יום אחד מחוץ לכלא נווה תרצה, שם מקומה."

דניאל ביכלר, עמותת דור איתן וממובילות המחאה אמר כי "הגענו הערב, פעילים מכל הארץ, כדי למחות על החלטת בית המשפט העליון לשחרר את כרמל למעצר בית. בדיון על הארכת מעצרה בבית המשפט המחוזי, פירט השופט לפרטי פרטים את ההכרח להשארתה במעצר עד תום ההליכים. בין היתר מחשש לשיבוש הליכי החקירה, שעדיין מתנהלת מול גורמים אחרים בגן ומסוכנות לעצמה ולסביבתה. ובכל זאת, השופט בעליון ביטל לחלוטין פסיקה זו ובחר לשחרר אתה למעצר בית. צעד נוסף בפגיעה המתמשכת בקורבנות".

כרמל מעודה מעצר בית הפגנה התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד