י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הניסיונות להרכיב ממשלה

דיווח: רוב ממליצים על בני גנץ בפני נשיא המדינה - יקבל ראשון?

שלושה ימים לאחר הבחירות ומסתמן כי למרות שנתניהו מיהר כבר למחרת לגבש סביבו את השותפים הטבעיים המונים 55 ממליצים, יתכן והנשיא יטיל את הרכבת הממשלה דווקא על בני גנץ, כאשר הח"כים הערבים צפויים להמליץ עליו • ובינתיים, ליברמן עדיין לא אמר את המילה האחרונה 

דיווח: רוב ממליצים על בני גנץ בפני נשיא המדינה - יקבל ראשון?
נתניהו, גנץ וריבלין צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

לקראת הגעתם של ראשי המפלגות להתייעצויות בפני נשיא המדינה שתחל כבר מחר (ראשון), יו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ השיג רוב ממליצים שיגיעו לנשיא ויבקשו להעביר את המנדט להרכבת הממשלה לידיו.

על פי הפרסומים הערב (מוצאי שבת), ב'רשימה המשותפת' צפויים כל חברי הרשימה - 13 במספר להמליץ על בני גנץ לראשות הממשלה ובכך הוא משיג רוב של 57 ממליצים אל מול 55 ממליצים שנמצאים בידיו של ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' חבר הכנסת בנימין נתניהו.

ב'רשימה המשותפת' אומרים כי טרם התקבלה החלטה רשמית וכי ההחלטה תתקבל רק מחר לקראת הפגישה עם נשיא המדינה, כאשר גם ב'ישראל ביתנו' טרם הוחלט על מי ימליצו מחר בפני נשיא המדינה, כאשר קודם הגעתם אל נשיא המדינה צפוי אביגדור ליברמן המחזיק ב-8 מנדטים, לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע על החלטתו.

נשיא המדינה צפוי לסיים את סבב ההתייעצויות ביום שני בערב, אז הוא צפוי לכנס בלשכתו את שני ראשי הרשימות הגדולות, בנימין נתניהו ובני גנץ וינסה לפעול להקמת ממשלת אחדות, ובאם הדבר יתקל בקשיים הוא יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על מי שבידיו רוב ממליצים.

בני גנץ רובי ריבלין הרכבת ממשלה בחירות 2019 הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד