י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פותחים משא ומתן

אלו הדרישות של פרץ ולוי אבקסיס מבני גנץ

יו"ר כחול לבן בני גנץ, נפגש היום עם יושבי ראש העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס. בפגישה שנערכה במשרדי "כחול לבן" בתל-אביב, בפגישה דנו השלושה בעקרונות ותפיסות העולם אותם ברצונם לקדם. הוסכם כי ייפגשו שוב

אלו הדרישות של פרץ ולוי אבקסיס מבני גנץ
עמיר פרץ/בני גנץ צילום: פלאש 90

במסגרת תחילת המשא ומתן של יו"ר כחול לבן בני גנץ בניסיון לכונן ממשלה בראשותו, הוא נפגש לפני שעה קלה (ראשון) עם ראשי מפלגת 'העבודה – גשר' ח"כ עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס.

השניים הדגישו בפני יו"ר כחול לבן' את מצב החירום החברתי בישראל ואת הצורך בהצגת חזון חדש לישראל המבוסס על שלום וצדק חברתי.

כמו כן הדגישו ראשי המפלגה, את נושאי חידוש תהליך השלום ומעבר מהפקרה חברתית להשקעה חברתית העלאת שכר המינימום, חוק חינוך חובה מגיל 0, ביטול מעמד עובדי הקבלן בישראל, הבטחת פנסיית מינימום של 6000 ש"ח לנכים ולגימלאים ,טיפול במשבר הדיור הציבורי ומסלול ליסינג לדירה עבור זוגות צעירים.

כמו כן הדגישו כי יש להכין תוכנית חירום מקיפה להצלת מערכת הבריאות. עוד הדגישו כי יש לטפל בחקלאות בהתישבות העובדת ובעסקים הקטנים כדי להפוך אותם למנוף לעידוד הצמיחה.

ראשי העבודה גשר הדגישו את המחויבות המלאה שלהם להחלפת הממשלה בראשות נתניהו והקמת ממשלה חדשה בישראל ולכן ימליצו בפני הנשיא על בני גנץ כמועמד להרכבת הממשלה.

סוכם כי יימשכו המגעים בין כחול לבן והעבודה גשר כדי לקבוע את דרכי הפעולה וההכרעה בעתיד.

בני גנץ מפלגת העבודה עמיר פרץ אורלי לוי אבקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד