י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אוּלַי יְרַחֵם לָקְתָה בְּכִפְלַיִם

הוריו של אסף ז"ל מבקשים להנציחו בדרך מיוחדת

אסף שעתל ז"ל נפטר בהיותו פעוט בן 8 חודשים בלבד. 7 שנים לאחר פטירתו מבקשים הוריו להנציחו בדרך מיוחדת - הקמת גן שעשועים לזכרו ביישוב בו הם גרים

הוריו של אסף ז"ל מבקשים להנציחו בדרך מיוחדת
אסף שעתל ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

אסף ז"ל, בנם הבכור של עמרם ויערה שעתל שיבלח"ט, היה תינוק מלא חן ושמחת חיים. בהיותו בן 8 חודשים מצאו אותו הוריו במיטתו ללא רוח חיים כאשר סיבת הפטירה אינה ידועה (מוות בעריסה). למרבה הטרגדיה לא היה זה האסון הראשון שפקד את המשפחה, שלושה חודשים בלבד קודם לכן אביה של יערה שהיה מפקד בית הספר הארצי לכבאות והצלה, ינון יצחקי ז"ל, נהרג בתאונת דרכים. 7 שנים לפני כן בתאונה אחרת נהרגה בתו הגדולה נטע - אחות של יערה.

למרות רצף האסונות בני הזוג שעתל בחרו להמשיך בחיים, נולדו להם שני ילדים נוספים והם הצטרפו ליישוב הצעיר סנה שבחבל בנימין, שנמצא בסמוך לגבע בנימין (אדם). בשנים שלאחר האסון הכבד בו נפטר אסף חשבו הוריו רבות כיצד להנציחו.

"מאז שאסף בננו הבכור נפטר, חשבנו רבות על דרך מיוחדת להנציח את זכרו" מספרים הוריו, "אסף היה ילד שמח, אהוב ומיוחד מאוד. כל אדם שראה אותו העלה חיוך על הפנים. רצינו למצוא הנצחה שונה ומיוחדת, המתאימה לאופי המיוחד שלו, שתעניק שמחה ואושר לאחרים. הרעיון לפינת הנצחה בגן השעשועים בישוב, התפתח כבר כמה חודשים ויצא לאחרונה לאור. אנחנו מרגישים שזו הדרך הראויה והמרגשת ביותר לזכור את אסף שלנו. לראות ילדים ומשפחות שלמות נהנים ושמחים בפינה לזכרו, יהיה משמעותי ומרגש מאד. לראות  את שני הילדים המתוקים שלנו משחקים במקום בו מונצח אחיהם הבכור, יהיה מרגש כפליים. תהיה זו הוכחה לחיים, להמשכיות ולתקווה".

"אנחנו מודים מקרב הלב לכל מי שתרם ונתן את חלקו המשמעותי בפרויקט החשוב הזה, ריגשתם אותנו מאוד. נשמח לכל תרומה נוספת שתעזור לנו להנציח ולזכור את אסף שלנו. בהצלחה לכולם."

משפחת שעתל ותושבי סנה מודים לכל מי שנרתם לעזור ולתרום לפרויקט החשוב, בזכותכם נתחיל את השנה
החדשה בסימן צמיחה והתחדשות!

להשתתפות במיזם החשוב. https://givechak.co.il/bnei_adam

הנצחה אסף שעתל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד