י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רפואה היברידית כבר כאן: פריצת דרך שמשנה כל מה שידעתם עד היום על קופת החולים

באירוע מרשים ורב משתתפים השיקה 'מאוחדת' את הדור הבא של שירותי הרפואה: רפואה מאוחדת היברידית • איך רואים רופא בלי להגיע אליו? איך חרדים משתלבים בעולמות מקוונים? כל הפרטים

רפואה היברידית כבר כאן: פריצת דרך שמשנה כל מה שידעתם עד היום על קופת החולים
מאוחדת היברידית צילום: מוישי גולדשטיין

 

נראה כי המילה אתגר, מהווה מוטיב מרכזי בהפקת מהלכים של קופת חולים מאוחדת. אחרת כיצד ניתן להסביר כי קופת חולים המזוהה ביותר עם המגזר החרדי, ונותנת שירות לכמעט כמחצית ממנו, משיקה מהלכים ראשוניים שטרם נראו בקופת חולים אחרת, כאשר כולם טכנולוגיים, דיגיטליים ברמות הגבוהות ביותר. בדיוק לחרדים, שכביכול פחות נמצאים באינטרנט ואינם צורכים מדיה, ונראה כי דווקא בהם צריכים להשקיע בשיטה הישנה והטובה של דף ועט – באה מאוחדת והופכת את החוקים.

  • פנייה מקוונת לרופא: כאשר מה שאתם צריכים הוא מרשם לתרופה, הפניה לרופא מומחה או אישור מחלה. מבקשים ומקבלים מהרופא מסמכים חתומים דיגיטלית, באפליקציה ואזור "מאוחדת שלי" באתר.
  • ביקור במרפאה: כאשר אתם מעדיפים לפגוש את הרופא שלכם או שיש לכם התייעצות שדורשת פנים אל פנים, הרופאים המעולים של מאוחדת מחכים במרפאות, במקצוענות וביחס אישי ואנושי.
  • ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו: שירות פורץ דרך המאפשר לכם להתייעץ עם הרופא שלכם בלי להגיע למרפאה. הביקור הדיגיטלי מתקיים אצל הרופא הקבוע והמוכר שלכם ומתועד בתיק הרפואי – בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי להגיע אליה. מתבקש, באורח החיים העכשווי שלנו.

חרדים ודיגיטל, איך זה ייתכן? מאוחדת פיצחה את השיטה

 "מאוחדת קלטה את הצרכים של המגזר החרדי כבר לפני 40 שנה", מסביר משה ברים, מנהל שיווק מאוחדת במגזר החרדי. "זו קופה שקלטה מאות עובדים מהציבור החרדי כי הבינה שחרדים יכולים לשרת חרדים הכי טוב. ולא רק מזכירות, אלא ממש חברי מחוז, חברי הנהלת מחוז, תפקידי מנהלים, אנשים שמביאים את הצרכים לתוך ההנהלה וכך אנחנו פועלים בצורה הכי יעילה למען הציבור החרדי".

עם השירות החדש של מאוחדת, החיים יהיו הרבה יותר קלים. אישה שיש לה שבעה ילדים בבית, צריכה בייביסיטר והתארגנות מיוחדת כדי לצאת לרופא. במאוחדת חוסכים לה את זה. לפי הנתונים, 40% מהציבור החרדי מחוברים איכשהו לאינטרנט, אבל יש 60% שלא מחוברים כלל. עם פריצת הדרך שמאוחדת מביאה, היא אינה מעודדת חרדים להתחבר לאינטרנט אלא מאפשרת להם להיות מחוברים בדרכם ובאמונתם. כך למשל יקימו 'קיוסקים' – וכל אדם יוכל להיכנס לחדר ולפגוש מחשב, בו ימצא את הרופא שלו מכל מקום בארץ.

השירות הכי מהפכני, יגיע בצורת טאבלטים, שמשפחות חרדיות יוכלו לרכוש במחיר מוזל, ויהיה בו רק שירות של מאוחדת. הטאבלט יהיה מאושר על ידי רבנים וכל משפחה תוכל להחזיק כזה מכשיר אצלה, כדי להישאר מחוברת ולהיות חלק מכל המהלך המתקדם, ולא להישאר מאחור.

מאוחדת מוכיחה כי כאשר רוצים – פשוט יכולים. השמים הם הגבול, הרפואה ההיברידית משנה את חוקי המשחק, והחרדים, בניגוד למה שנראה, הם השחקנים הראשיים – מדהים.

צפו בסרטון ממסיבת העיתונאים שמרחיב על הנושא:

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד