י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החרדי מאשים

המונולוג הנרגש של עו"ד יוסטמן בוועדה • צפו

כהרגלו, חבר ועדת הבחירות מטעם 'יהדות התורה' - עו"ד אברימי יוסטמן, פצח במונולוג נרגש בפני ועדת הבחירות והדגיש את טוהר המידות של המגזר החרדי בבחירות האחרונות • בהמשך תקף יוסטמן את תוצאת הבחירות שהורידה מנדט ל'יהדות התורה': "דגל שחור מתנוסס מעל התוצאות הללו" • צפו

המונולוג הנרגש של עו"ד יוסטמן בוועדה • צפו
עו"ד יוסטמן בוועדת הבחירות צילום: באדיבות המצלם

לאחר שבדקה ה 99 החליט יושב ראש וועדת הבחירות השופט חנן מלצר לשנות את התוצאה ולהוריד את 'יהדות התורה' לשבעה מנדטים בלבד כ'שהליכוד' זוכה במנדט הנוסף ועולה ל-32 מנדטים - הנציגים החרדים בוועדת הבחירות זועמים.

בדיון מליאה שהתקיים היום (רביעי) אמר חבר ועדת הבחירות מטעם 'יהדות התורה' - עו"ד אברימי יוסטמן, כי דגל שחור מתנוסס מעל לתוצאת הבחירות שהובאה לאישור ולה התנגדו חברי וועדת הבחירות מטעם 'יהדות התורה'.

בראשית דבריו התייחס עו"ד יוסטמן לדברים שאמר השופט מלצר לגבי טוהר המידות בריכוזים החרדים. לדבריו, "הייתה לי מחשבה להגיע לכאן עם בגדי השבת שלי, ולמי שלא יודע הם כוללים שטריימל וחליפה ארוכה ממשי, המחשבה הייתה בעקבות דברי השופט שנאמרו זה עתה על ניקיון הכפיים והיושר של המגזר החרדי בבחירות הללו אני חושב שבשם כולנו מגיע למגזר החרדי מחיאות כפיים על הדבר הזה".

"שנים רבות של הסתה, של סיפורים, של דמגוגיה נגד החרדים, כמו שהשופט אומר אין ייצוג למגזר החרדי במסמך החשדות בניגוד למגזרים אחרים שמופיעים בו". אלא שלדברי יוסטמן, "בלילה החלטתי לגנוז את בגדי השבת מכיוון שהגעתי לכאן בלב חצוי. לא חתמתי על התוצאות ואתנגד להן".

יוסטמן אחז בידו את ספר התוצאות ואמר, "לעניין התוצאות שלפנינו, על התוצאות האלה מתנוסס דגל שחור, אנחנו מתפזרים היום, חוקרים ישבו ימים ולילות, אלפי אנשים יצעדו במצעד הנחקרים ויחקרו בחצי שנה הקרובה כדי להפוך את התוצאות ללגיטימיות, עד אז דגל שחור מתנוסס מעל התוצאות הללו".

אברהם יוסטמן ועדת הבחירות המרכזית יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד