ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הושלמה ההערכות לפתיחת הקווים הפתוחים של 'לאומית' לקראת צום יום הכיפורים הבעל"ט

עשרות אלפי פניות נענות מידי שנה במוקד שמאויש ע"י הרבנים והרופאים המומחים שמשיבים לכלל השאלות המופנות אליהם

הושלמה ההערכות לפתיחת הקווים הפתוחים של 'לאומית' לקראת צום יום הכיפורים הבעל"ט
הרבנים בקו המענה ההלכתי צילום: יח"צ

'לאומית שירותי בריאות' נערכת לקראת יום הכיפורים הבעל"ט עם מוקד הלכתי טלפוני שיפעל בימים שלפני היום הקדוש.

כידוע, עשרות אלפים נעזרים מידי שנה בקו הפתוח שמפעילה 'לאומית שירותי בריאות', עם מוקדי טלפונים מיוחדים לשאלות בהלכה בכל הנוגע לצום יום הכיפורים. השואלים מופנים למוקדים שהוקמו במיוחד ומקבלים את המענה ההלכתי והרפואי המקצועי ביותר, בנושאים של רפואה והלכה הנוגעים לחולים במחלות שונות כמו לב, סוכרת, כליות, לחץ דם וכו'.

עשרות אלפי הפונים למוקדים מקבלים מענה מהיר ואיכותי לשאלותיהם השונות, כשהרבנים, מורי ההוראה והרופאים, מלבנים את כל הנושאים שעל הפרק בטוב טעם ודעת ומשיבים לשואליהם דבר דבור על אופנו, מה שמאפשר לרבים להיערך נכונה ליום הקדוש על פי כל גדרי ההלכה.

את הקו הפתוח תפעיל 'לאומית שירותי בריאות' על מנת לסייע לציבור הרחב, לקוחות כל קופות החולים, לקבל מענה מהיר ומלא על כל שאלותיהם לקראת הצום. מוקד אחד יפעל ביום ראשון , ז' בתשרי בין השעות 18.00-20.00 במשרדי בד"ץ אגודת ישראל בירושלים, והוא יאויש על ידי הגאונים רבני הבד"ץ שליט"א, הגאון רבי בנימין אדלר שליט"א, הגאון רבי משה אורי אייזנשטיין שליט"א, הגאון רבי יצחק אייזיק פראג שליט"א, בשילוב רופאים בכירים מומחים ב'לאומית שירותי בריאות' מירושלים. מס' הטלפון לפניות: 02-542-1241

מוקד טלפוני נוסף יפעל בעיר בני ברק, ביום שני ח' בתשרי בין השעות 19.00-21.30 במשרדי בית הדין שבראשות הגאב"ד הגר"נ קרליץ שליט"א בו ישיבו מורי ההוראה מטעם בית הדין ורופאים מומחים מלאומית בני ברק, מס' הטלפון לפניות: 072-722-350

בפרוס השנה הבעל"ט מציינים ב'לאומית' כי מהפכת הבריאות שכבר כבשה את כל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, מביאה לכך ש'לאומית' ממשיכה בס"ד להוביל את בשורת הבריאות במקצועיות, ברופאים מומחים, בפריסה רחבה של מרכזים רפואיים נוחים ונגישים ובעיקר בשירות אישי והתאמה מושלמת לצרכי הלקוחות.

במרכזי 'לאומית' במגזר החרדי ברחבי הארץ, פועלים מאות נציגים מאנ"ש בתפקידים שונים. בעזרת הצוות הסיעודי והפרא-רפואי, נציגות קשרי הלקוחות ושאר נותני השירות מהציבור החרדי, שמעניקים את השירות הכי מקצועי שיש תוך כדי שמירה על האופי והאווירה המתאימה במרכזים הרפואיים. התעצמות זו של לאומית באה לידי ביטוי גם בסיכום השנה הנוכחית כאשר לאומית צומחת משמעותית בערים החרדיות המובילות כולל בני ברק, ירושלים, אשדוד, אלעד, בית שמש, ביתר עילית, מודיעין עילית ועוד.

לאומית יום הכיפורים הלכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד