י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא אישי

בני גנץ קורא לאחדות, אך מאשים את נתניהו

לאחר שנשיא המדינה הטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, מדבר בני גנץ בפתח ישיבת סיעתו ומטיל את האשמה במצב הפוליטי התקוע בראש הממשלה נתניהו. "הוא גם היחיד שיש לו, אולי, אינטרס להוביל אותנו לבחירות שוב"

בני גנץ קורא לאחדות, אך מאשים את נתניהו
בני גנץ צילום: Avshalom Shoshoni/Flash90

יממה לאחר שנשיא המדינה ראובן ריבלין הטיל את המנדט להקמת ממשלה על בנימין נתניהו, וכשנדמה שנפתח מאבק על האשם בבחירות הבאות (אם יגיעו), מדבר יו"ר כחול לבן בפתח ישיבת סיעתו ואומר כי מפלגתו אינה מפלגת רק לא ביבי והיא אינה תוקפת אנשים ברמה האישית.

"מאז שנכנסתי לפוליטיקה אני קורא לאחדות", מבהיר גנץ, "גם היום אני אופטימי ומאמין שאפשר להגיע אליה" אומר יו"ר 'כחול לבן' וממהר להטיל את האשמה על ראש הממשלה, "נתניהו היה זה שהקדים את הבחירות לכנסת ה-21 והוא היה זה שהוליך אותנו לבחירות לכנסת ה-22".

"הוא גם היחיד שיש לו, אולי, אינטרס להוביל אותנו לבחירות שוב". ממשיך גנץ ומאשים את נתניהו, "בחירות שעשויות להביא לשבר בין האזרחים והמדינה. אני קורא מכאן לנתניהו ולליכוד- בואו למשא ומתן מיידי, עם דיבור על תוכן ובלי תנאים מוקדמים. בלי ספינים ובלי בלוקים. למען עם ישראל- בואו נבנה פה ממשלת אחדות אמיתית".

גנץ הוסיף: "אנחנו איננו מפלגת "רק לא ביבי". איננו תוקפים איש ברמה האישית. אנחנו מחפשים יושרה ציבורית. אנחנו מחפשים לפעול כנגד השחיתות. ולא נוכל לשבת תחת ראש ממשלה שכנגדו כתבי אישום".

"אני קורא לשיח על תוכן ומהות עם הליכוד, המפלגה השנייה בגודלה" מדגיש גנץ. "אם ידובר במשא ומתן שענייניו תוכן ולא תפירת חליפות ובניית בלוקים פוליטיים וייצוגם, נהיה שם ובחפץ לב".

בני גנץ בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד