י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דרמה בשדה התעופה

צפו: רכב ההובלה השתגע וסיכן את הטסים

מחזה בלתי שגרתי נגלה לעיני הטסים בשדה תעופה בשיקגו. רכב המשמש להובלת משא למטוסים, איבד את הבלמים והחל להסתובב סביב עצמו תוך סיכון המטוסים הסמוכים, עובד אמיץ שם סוף לדרמה | וגם טראמפ לא נשאר אדיש לתיעוד הויראלי והגיב

צפו: רכב ההובלה השתגע וסיכן את הטסים
כלי הרכב שהשתולל בשדה תעופה בשיקגו צילום: מתוך הסרטון

רכב המשמש להובלת מזון בנמל התעופה שיקגו או'הייר, יצא משליטה והחל להסתובב במהירות סביב עצמו, הרכב הסתובב וכמעט פגע במטוס נוסעים, המקרה התרחש ביום שני ראש השנה.

בסרטון שצולם מהחלון של המטוס על ידי נוסע בשם ד"ר קווין קלאור, ניתן לראות כיצד הרכב המסתובב כמעט פוגע בעובדים שעמדו סביבו ואף מתקרב אל אחד מהמטוסים. מי שהפך לגיבור היום, היה נהג של רכב עבודה אחר שהצליח בקור רוח להפוך את הרכב המשתולל תוך כדי שהוא נכנס בו בלי להתבלבל.

הנוסע שתיעד את התקרית המוזרה, סיפר ל-CNN, כי "בתחילה זה היה מצחיק לראות את הרכב נוסע לבד ולא מתהפך, אבל כשהרכב צבר מהירות הוא סיכן את האנשים, כשזה הסתיים כל האנשים בשער הסמוך ואלו שצפו בדרמה מהמטוס מחאו כפיים".

חברת 'אמריקן איירליינס' פרסמה הצהרה, כי דוושת הגז של הרכב נתקעה ולכן הוא הסתובב ללא שליטה. "אנחנו מעריכים את התגובה המהירה של איש הצוות שעצר את הרכב". יש לציין כי לא היו נפגעים בתקרית.

 

גם נשיא ארצות הברית לא נותר אדיש לסרטון שהפך לויראלי עם מעל עשרה מיליוני צפיות, והגיב בציוץ משלו "עבודה טובה, בדיוק בזמן".

כשהעגלה הסתובבה קרוב יותר למטוס, חורחה מנאלנג, קפץ על כלי רכב של שדה התעופה, ונכנס בכלי הרכב שהסתובב וסיכן את הסובבים, בכך גרם לו ליפול על צידו. הפעולה גרמה לכך שעפו ממנו משקאות וכוסות שנשא ככל הנראה לעבר המטוסים, אך לפחות עצרה אותו מלפצוע עובדים או לפגוע במטוס.

גיבור היום סיפר לרשת 'פוקס', כי "פשוט עשיתי את העבודה שלי," אמר מנאלנג. "הבטיחות היא העדיפות הראשונה שלנו ולא רציתי שאף אחד ייפגע, אז השתמשתי ברכב דחיפה כדי לעצור את העגלה".

שדה תעופה שיקגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד