י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעיצומו של ראש השנה

הנאצים ביקשו עזרה מהפלסטינים להשמדת ישראל

ניאו-נאצים גרמנים בעיר דורטמונד, קראו לרשות הפלסטינית ביום שני האחרון יום הראשון של ראש השנה, להשמיד את מדינת ישראל • בהפגנה היו מעורבים לפחות 70 פעילים ניאו-נאצים, כשהם אוחזים דגלים הנושאים צלבי קרס גדולים של הרייך השלישי

הנאצים ביקשו עזרה מהפלסטינים להשמדת ישראל
ניאו נאצים צילום: רויטרס

ניאו-נאצים גרמנים בעיר דורטמונד, קראו לרשות הפלסטינית ביום שני האחרון יום הראשון של ראש השנה, להשמיד את מדינת ישראל.

הצעדה התקיימה ברחובות דורטמונד, וקריאות נגד ישראל נשמעו מהניאו נאצים. "פלסטין עזרי לנו", "ישראל עדיין קיימת", "ישראל כבר לא", הם צעקו.

בהפגנה היו מעורבים לפחות 70 פעילים ניאו-נאצים, כשהם אוחזים דגלים הנושאים צלבי קרס גדולים של הרייך השלישי.

שגריר ישראל בגרמניה, ג'רמי יששכרוף, כינה את ההפגנה "ביזיון", במיוחד שהיהודים חגגו את תחילת השנה החדשה היהודית. השגריר יששכרוף הוסיף כי סבא וסבתא של אשתו היו מהעיר ונרצחו על ידי הנאצים.

לא ברור מדוע המשטרה איפשרה לצעדה להתקיים, גרמניה אוסרת בתכלית האיסור על הצגת סמלים נאציים בציבור, כמו צלב קרס או הסמל ה- SS, כמו גם מספר מדינות אירופיות אחרות. חשוב גם לציין כי פוליטיקאי ניאו-נאצי נבחר פה אחד כנציג מקומי במרכז גרמניה רק ​​לפני שלושה שבועות.

סטפן יאגשך, 33, דמות בכירה במפלגה הימנית-דמוקרטית הלאומית (NPD), נבחר פה אחד ב -9 בספטמבר על ידי כל חברי המועצה השמרנים, הליברלים והסוציאל-דמוקרטים במדינת הסן המרכזית, כנציג מקומי של אלטנסדט באזור פרנקפורט.

ניאו נאצים אנטישמיות הסתה צעדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד