י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעלה היה בבית הכנסת

מזעזע: הפסיכולוגית הישראלית נרצחה באכזריות

פסיכולוגית ישראלית שחיה בשנים האחרונות בדרום אפריקה, נרצחה ביום ראשון השבוע על ידי קבוצת שודדים שפרצו לביתה מן הגג, לאחר שבעלה יצא לתפילת ערבית בבית הכנסת | הם דקרו אותה 12 פעמים ושיספו את גרונה | המשטרה מנהלת מצוד אחריהם

מזעזע: הפסיכולוגית הישראלית נרצחה באכזריות
אילוסטרציה צילום: pixabay

ד"ר מירה וילקס, פסיכולוגית שעברה מישראל לאוסטרליה כנערה צעירה וחיה ביוהנסבורג דרום אפריקה בשנים האחרונות, נדקרה למוות בביתה.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, שודדים טמנו מארב לוילקס. היא הותקפה על ידי חבורת שודדים חמושים שחיכתה עד שבעלה פרנק ייצא לתפילה בבית הכנסת המקומי והיא נשארה בביתה לבד.

כנופיית השודדים עלתה אל גג הדירה, הסירה אריחים, זינקה לתוך הבית ודקרה את וילקס לפחות שתים עשרה פעמים בחזה, וגם שיספו את גרונה, השודדים גנבו שני מחשבים ניידים וטלפון נייד.

בעלה פרנק, בן ה-72, חזר הביתה מתפילת ערבית ביום ראשון האחרון ומצא את גופת אשתו על רצפת הבית.

וילקס בת 69 בהירצחה, הייתה ידועה במחקריה על פשעי שנאה, טראומה ואלימות והייתה בעבר יו"ר האגודה הפסיכולוגית של דרום אפריקה. הזוג היה נשוי במשך 45 שנה.

משטרת דרום אפריקה פתחה במצוד נרחב אחר הכנופיה שפרצה לבית משפחת וילקס ורצחה את האם רק כדי לגנוב שני מחשבים ניידים וטלפון נייד.

כאמור, ד"ר וילקס עברה לאוסטרליה מישראל כנערה צעירה, ונולדו להם בן ובת, המשפחה היגרה אחר כך לדרום אפריקה. משטרת דרום אפריקה מסרה כי הם חושדים שהגברים חיכו לבעלה שיעזוב את הבית לפני שפרצו דרך התקרה כדי לעקוף את דלתות האבטחה והחלונות.

דובר המשטרה, לונגלו דמליני, אמר כי "המקרה של הרצח נחקר, וניתוח לאחר המוות יקבע את סיבת המוות המדויקת, אולם נעשה שימוש בחפץ חד".

פסיכולוגית רצח מזעזע יוהנסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד