כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ריצה שש שנות מאסר

החרדי פגע בתלמידים, שוחרר ונעצר בשנית

חרדי מאוסטרליה שריצה עונש של 6 שנות מאסר לאחר שהואשם כי בשנות ה-90 פגע בתלמידים עליהם היה אחראי במסגרת עבודתו בישיבה, נעצר מיד לאחר שהשתחרר מהכלא בגין תלונות נוספות, הוא התלונן באמצעות עורך דינו כי בית המעצר לא סיפק לו אוכל כשר.

החרדי פגע בתלמידים, שוחרר ונעצר בשנית
אילוסטרציה צילום: unsplash

חרדי, תושב סידני - אוסטרליה, נעצר באשמת תקיפה של תלמידים שלו לשעבר, והתלונן כי הוא לא קיבל אוכל כשר בזמן שהיה במעצר, כך אמר עורך דינו לבית משפט.

עורך הדין סטיבן דופ המייצג את ד.ש.ס. - חרדי שפגע בתלמידיו לשעבר, אמר במהלך הופעתו בפני בית המשפט המקומי היום (חמישי), כי נשללו מלקוחו זכויותיו הדתיות.

החרדי, בן ה-51, היה אחראי על התלמידים בישיבה בפרבר מלבורן, בסנט קילדה מזרח. הוא הוסגר ממדינת וויקטוריה ביום רביעי האחרון באשמת תקיפה ומעשים מגונים בשנות ה-90. כך דווח בכלי תקשורת באוסטרליה.

האיש דחה את הגשת בקשת שחרור בערבות בגלל חג שמחת תורה הקרב ובא. עורך דינו מסר, כי "לקוחו יגיש בקשה לערבות כאשר יופיע לפני בית המשפט ב24- באוקטובר."

"נאמר לו שזכויותיו הדתיות מגיעות לו, והוא יקבלן".

אחד מאנשי הקהילה החרדית במלבורן מספר ל'בחדרי חרדים', כי "הוא סיים לרצות עונש של 6 שנים, ובשניה שהוא שוחרר, הוא נעצר שוב על מעשים מגונים נוספים שאירעו באותן השנים".

סידני אוסטרליה אוכל כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד