י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ימים לאחר נסיון הטבח

חברי הפרלמנט נפגשו עם האיראני וספגו ביקורת

כמה ימים לאחר ניסיון הטבח בבית הכנסת בגרמניה, מספר חברי פרלמנט נועדו עם פוליטיקאי איראני מכחיש שואה וספגו ביקורת קשה

חברי הפרלמנט נפגשו עם האיראני וספגו ביקורת
ירי. אילוסטרציה צילום: unsplash

ימים ספורים לאחר שמחבל ניאו-נאצי מכחיש שואה רצח שני גרמנים, שלושה מחברי ה'בונדסטאג' הגרמני, עומדים תחת ביקורת קשה על כך שנפגשו בשבוע שעבר עם עלי לריג'אני, פוליטיקאי מכחיש שואה איראני שמגן על הרצון של איראן להשמדת ישראל. כך פורסם באתר "ג'רוזלם פוסט".

"תתביישו הירוקים" צייצה המומחית הבריטית לאנטישמיות, ג'וליה לנארץ, בטוויטר "ימים לאחר המתקפה על בית הכנסת בהאלה, נפגשה סגנית נשיא הבונדסטאג, קלאודיה רוט, עם מכחיש השואה האיראני עלי לריג'אני. אתה לא יכול לקבל את שניהם, להילחם באנטישמיות ולחבק שונאי יהודים ידועים לשמצה."

כזכור, ביום כיפור האחרון ניסה נאצי בן 27 לבצע טבח נוראי בבית הכנסת בעיר האלה, אך נכשל לאחר שלא הצליח לפרוץ את הדלתות של בית הכנסת.

כלי התקשורת 'טהרן טיימס' שנמצא בשליטת המשטר האיראני, פרסם את התמונה של קלאודיה רוט, סגנית נשיא המפלגה הירוקה בפרלמנט הגרמני, מברכת את לריג'אני, אחד הבכירים בפרלמנט של המשטר האיראני. בתמונה אחרת נראית קלאודיה רוט מברכת את לריג'אני בזרועות פתוחות ובחיוך.

בנוסף פורסם בעיתון "בילד", כי חברי הפרלמנט פיטר בייר מהאיחוד הדמוקרטי הנוצרי - מפלגתה של הקנצלרית אנגלה מרקל, נכח גם הוא בפגישה עם לריג'אני.

ד"ר קאסם מוסאווי, מתנגד של המשטר האיראני המתגורר בגרמניה, צייץ בטוויטר כי "רוט מציגה את עצמה כפמיניסטית, אך נפגשה עם נציגת המשטר האיסלאמי המדכא נשים באיראן ורוצה להשמיד את ישראל."

הפגישה הייתה בבלגרד, שם הם נפגשו בכנס מיוחד של פרלמנטרים מרחבי העולם.

גרמניה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד